شناسایی و دستگیری باند سارقان سیم و کابل در کاشمر

ابوالقاسم باقری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی کاشمر موفق شدند در یک عملیات پلیسی سارقان سیم و کابل در شهرستان را شناسایی و دستگیر کنند.

وی با اشاره به وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل‌های تلفن در شهرستان یادآور شد: با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی شهرستان، کار برای شناسایی سارقان این کابل‌ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کاشمر با بیان اینکه با انجام رصد اطلاعاتی و ردزنی‌های گسترده سرانجام محل نگهداری اقلام سرقتی شناسایی شد، خاطرنشان کرد: ماموران در یک موقعیت مناسب و در اقدامی ضربتی سه مالخر را دستگیر کردند و در بازرسی‌های انجام شده از محل 100 کیلو سیم و مفتول مسی کشف شد.

وی با بیان اینکه افراد دستگیر شده در بازجویی‌های اولیه مدعی خرید سیم و کابل از دو جوان بودند، تصریح کرد: در پی اظهارات افراد دستگیر شده که از متهمان سابقه‌دار نیز بودند، شناسایی این دو جوان در دستور کار قرار گرفت و سرانجام در یک عملیات دو فرد 32 و 34 ساله نیز دستگیر شدند.

باقری با اشاره به اینکه دو جوان سارق در بازجویی‌های فنی و پلیسی لب به اعتراف گشودند و به انجام هشت فقره سرقت از تأسیسات شرکت برق و مخابرات و نیز منازل در حال ساخت اعتراف کردند، گفت: پنج فرد دستگیر شده در این زمینه پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *