تندیس خیرین در مدارس خیرساز کاشمر نصب می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشمر، ایرج سعادتمند صبح امروز در آئین رونمایی از تندیس خیر مدرسه‌ساز در کاشمر اظهار داشت: رسم تهیه تندیس از خیرین مدرسه ساز رسمی بسیار حسنه است و باید این سنت در تمامی مدارس استان و کشور نهادینه شازی شود.
وی افزود: در شهرستان کاشمر نیز درصدد هستیم تا در تمامی مدارسی که توسط خیرین ساخته شده است این رسم را احیا کنیم و بتوانیم تندیس فرد خیر را در مدارس نصب کنیم.
سعادتمند با اشاره به اینکه تندیس خیرین مدرسه ساز برای نخستین بار به صورت پایلوت در سطح شهرستان کاشمر اجرایی می‌شود عنوان کرد: تقویت این فرهنگ می‌تواند نقش بارزی در افزایش مشارکت خیرین در ساخت مدارس داشته باشد.
وی افزود: در تلاش هستیم با برگزاری همایشی که در اواخر ماه جاری در شهرستان کاشمر برگزار می‌شود از این خیرین مدرسه ساز قدردانی کنیم.
سعادتمند گفت: در حال حاضر بیش از 130 مدرسه، نمازخانه از سوی خیرین مدرسه ساز شهرستان ساخته شده و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.
وی افزود: مشارکت در فعالیت‌ها را تنها نباید به مشارکت مادی محدود کنیم زیرا مشارکتهای معنوی نیز بخش عمده‌ای از مشارکت‌ها را در برمی‌گیرد که خیرین می‌توانند در آن حضور داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *