باپایان مسابقات لیگ برتر فوتبال شهرستان، تیم فوتبال روستای جردوی قهرمان شد.

باپایان مسابقات لیگ برتر فوتبال شهرستان، تیم فوتبال روستای جردوی قهرمان شد.
CIMG7602
در ادامه هفته پایانی مسابقات لیگ برتر شهرستان کاشمر سه بازی برگزار گردید ؛ که در اولین بازی تیم صنعت اجر روستای قوژد مقابل دهیاری عارف آباد قرارگرفت که نتیجه آن 5 بر 1 به نفع تیم عارف آباد به پایان رسید و تیم عارف آباد با 21 امتیاز چشم به بازی تیم جردوی دوخت ؛ و تیم قوژد هم که بدلیل عدم حمایت مسئولین روستاو مصدومیت بازیکنان نتوانست نتایج خوبی در امسال کسب کند و بدترین سال فوتبال قوژد بود به دسته یک سقوط نمود .
و در بازی بعدی که تیم شهید جبلی عشرت آباد با نتایج خوب در هفته های اخیر گرفته بود مقابل تیم شن وماسه به تساوی 0 بر0 رسید و با 16 امتیاز از سقوط رهایی یافت و سن وماسه کاشممر هم با 17 امتیاز در رده چهارم قرارگرفت بعد از تیم فاطمیه که این هفته استراحت نوبت وی بود وبا 18 امتیاز سوم شد.
و در اخرین بازی این هفته که تیم قهرمان ثامن الحجج جردوی مقابل ممتحد رزق آباد که از تیممهای دیگر سقوط کننده بود قرارگرفت که بازی 2 بر 2 مساوی و تیم جردوی با 22 اممتیاز بالاتر از عارف اباد قرارگرفت و قهرمان شد و تیم عارف آباد به ممقامم دوم رسید و تیمم متحد رزق آباد به همراه تیم قوژد به دسته یک سقوط نمودند.
تصاویری از جشن قهرمانی تیم قهرمان : ثاممن الحجج جردوی
CIMG7673
CIMG7461
CIMG7599
CIMG7634
CIMG7650
CIMG7673
CIMG7601

5 پاسخ

  1. باسلام
    بنده هم قهرمانی تیم جردوی را به همگی آنان و بویژه مربی تیم جناب آقای دانش پژوه تبریک عرض می نمایم .
    ان شاء ا… باعث افتخار در لیگ زیرگروه استان برای شهرمان باشد.

  2. باسلام
    بنده هم قهرمانی تیم را به مسئولین تیم جردوی تبریک میگم و از خبرنگاران محترم خواهشمندم از تیم های دوم سوم هم عکس بگذارید و بنده سرپرست تیم سوم حاضر به مصاحبه با خبرنگاران می باشم .

  3. باسلام ممنون ازتمامی بازدید کنندگان که نسبت به فوتبال کاشمر نظر لطف دارند امید وارم باهمایت های شما عزیزان وسروران بتوانیم باعث افتخار شهرمان شویم در پایان برای تیم عارف اباد هم ارزوی موفقیت دارم!؟

  4. باسلام واحترام

    ضمن تشکرازهمه عزیزان این لطف خداوهمت تمام بازیکنان بودامیدانست که درمسابقات استانی نماینده شایسته ای
    شهرمان باشیم

  5. با سلام وادب
    اینجانب به نوبه خود به تمامی عزیزان خسته نباشید گفته و ضمن تبریک آرزوی موفقیت برای نماینده عزیز شهرمان در سال آینده رادر مسابقات استانی دارم ضمنا قرارگرفتن تیم محترم شهدای فاطمیه در رتبه سوم آنهم در اولین سال حضور در لیگ برتر را تبریک و از تمامی دست اندرکاران تشکر میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *