70 درصد اعتبارات عمرانی کاشمر اختصاص یافت

مهدی فروزان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار داشت: با وجود همه سختی‌ها و وضعیت نامناسب بودجه‌ای دولت، امسال 55 میلیارد ریال برای تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های عمرانی به کاشمر اختصاص یافته است.
وی با اشاره به اینکه اعتبارات اختصاص یافته برای اجرای 114 پروژه است، یادآور شد: با توجه به اختصاص 70 درصدی اعتبارات ابلاغی خوشبختانه پروژه‌ها از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار هستند.
فرماندار کاشمر با اشاره به اختصاص اعتبارات ماده 180 در دو بخش ملی و استانی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی 63 میلیارد ریال برای اجرای 27 پروژه از محل اعتبارات ملی ماده 180 به شهرستان ابلاغ شده که نیمی از آن تاکنون اختصاص یافته است.
وی تصریح کرد: از محل اعتبارات ماده 180 استانی نیز سهم شهرستان 7 میلیارد ریال برای اجرای هفت پروژه است که تاکنون 40 درصد اعتبارات اختصاص داده شده است.
فروزان با اشاره به ابلاغ بخشی از اعتبارات سفر رئیس جمهور در قالب ماده 10 و 12 حوادث غیرمترقبه به شهرستان افزود: از محل این اعتبارات 11 میلیارد ریال برای اجرای 13 پروژه در نظر گرفته شده که به صورت 100 درصدی اختصاص یافته است.
فرماندار کاشمر با اشاره به ابلاغ اعتبارات تحرک بخشی به اقتصاد و زیرساخت‌ها در سفر رئیس جمهور به استان گفت: سهم شهرستان از محل این اعتبارات 4 میلیارد ریال برای اجرای سه پروژه بوده که به صورت کامل اختصاص یافته است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *