کمک 100 میلیون ریالی مادر شهید به حوزه سلامت کاشمر

محمد جواد یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر از کمک یکصد میلیون ریالی یک مادر شهید به حوزه سلامت این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این مادر شهید که تأکید داشت نام وی و فرزند شهیدش اعلام نشود در اقدامی خداپسندانه یکصد میلیون ریال را جهت خرید تجهیزات پزشکی به حوزه سلامت شهرستان کاشمر اهدا کرد.
وی با اشاره به حمایت‌ها و کمک‌های خیران کاشمری در راستای تکمیل و تجهیز مراکز درمانی شهرستان خاطرنشان کرد: کمک یکصد میلیون ریالی این مادر شهید نیز صرف تجهیزات پزشکی برای استفاده در بیمارستان‌های شهید مدرس و حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر می‌شود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر با تقدیر از نگاه خیرخواهانه مردم نوع دوست کاشمر در توجه ویژه به حوزه سلامت در این شهرستان یادآور شد: خوشبختانه با فعال شدن مجمع خیران سلامت، کمک‌های خوبی تاکنون به این حوزه شده است.
یزدانی از شهروندان و خیران نیک‌اندیش که تمایل به کمک به حوزه سلامت این شهرستان را دارند خواست تا کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 0224002400002 نزد بانک ملی ایران به نام مجمع خیران سلامت واریز کنند و هرگونه سئوال و یا پیشنهادی را با شماره تلفن 05155240049 دفتر مجمع خیران سلامت کاشمر مطرح کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *