فروش مواد مخدر در اطراف مدارس کاشمر

معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر از فروش ماده مخدری به نام ناس در اطراف بعضی از مدارس کاشمر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه خراسان مهدی مهدوی ظهر امروز در کمیته جامعه ایمن با اظهار تاسف از این که دو فروشگاه در اطراف یکی از مدارس اقدام به فروش ماده مخدر ناس می‌کند، از نیروی انتظامی خواست در صورتی که چنین گزارشاتی توسط والدین و یا مدیران مدارس به آنها گزارش می شود حساس تر بوده و به طور محسوس و نامحسوس کنترل بیشتری بر آن منطقه داشته باشند.

وی با بیان اینکه در پی تماس یکی از اولیاء با نیروی انتظامی در خصوص خرید و فروش این ماده مخدر در یکی از فروشگاه‌ها اعلام کرده‌اند صحبتهایتان باید مستند باشد تا پیگیری کنیم.

وی بیان کرد: باید پلیس در خصوص خرید و فروش مواد مخدر و فروش مواد محترقه در اطراف مدارس حساسیت بیشتری داشته باشد.

در ادامه فرماندار کاشمر از معاون پرورشی وتربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشمر خواست اگر اینگونه تماس‌هایی با نیروی انتظامی داشتند و پیگیری نشد بلافاصله با ستاد مبارزه با مواد مخدر مستقر در فرمانداری تماس بگیرند.

مهدی فروزان با اشاره به اینکه حتی اگر یک گرم ناس در اطراف مدارس و یا یک مغازه‌ای کشف شود با متخلفان به شدت برخورد می شود، بیان کرد: اگرچه پلیس با اینگونه جرائم برخورد جدی می‌کند اما هر فروشگاهی را که اعلام کنید سریعأ اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *