رزمایش بزرگ الی‌ بیت‌المقدس در کاشمر برگزار شد

بسیجیان عضو گردان‌های عاشورا، کوثر، الزهرا (س) و امام حسین (ع) و سه گردان عمل‌کننده الی بیت‌المقدس از روز گذشته تا به امروز در این رزمایش آموزش‌های رزمی را به‌صورت تئوری و عملی فرا گرفتند.

جانشین قرارگاه فرعی امام هادی (ع) کاشمر در حاشیه برگزاری این رزمایش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار داشت: بیش از هزار و 600 بسیجی در قالب گروه‌های دانش‌آموزی، دانشجویی، فرهنگیان، بسیج خواهران، اصناف و کارگری، ورزشکاران، اساتید و پیشکسوتان در قالب رزمایش الی بیت‌المقدس با آخرین مأموریت‌های سپاه و بسیج و آمادگی برای هرگونه تجاوز احتمالی دشمن آشنا شدند.

سرهنگ مسعود رحیمی‌مقدم با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در این رزمایش آموزش‌های رزمی را در قالب رزم شبانه، عملیات کوی و برزن و پدافند غیرعامل و هیلی برن، ایست و بازرسی در پنج نقطه حساس شهرستان فراگرفتند، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی اعتقادی و معنوی و نیز برگزاری حلقه‌های صالحین و حفاظتی از دیگر برنامه‌های این رزمایش بود.

وی با تقدیر از همکاری و مساعدت ادارات و نهادهای شهرستان در امر برگزاری موفق این رزمایش و کسب آمادگی بیشتر ادارات در مواقع بحران‌ها تصریح کرد: خوشبختانه این رزمایش با همیاری دستگاه‌های اداری شهرستان و با حضور پررنگ بسیجیان با موفقیت انجام شد.

جانشین قرارگاه فرعی امام هادی (ع) کاشمر با اشاره به اینکه مرحله پایانی این رزمایش با رمز «یا محمد رسول‌الله» اجرا شده است، یادآور شد: در این رزمایش سه گردان عمل‌کننده الی بیت‌المقدس به‌صورت علمی آموزش‌های تئوری را اجرا کردند.

علی خسروی، هادی سیاسی سپاه امام رضا (ع) نیز در جمع بسیجیان شرکت‌کننده در رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس در اردوگاه صالحین کاشمر اظهار داشت: امروز دشمن در عرصه اقتصادی به جنگ با ایران آمده است؛ لذا اگر چه از اول انقلاب کشور در تحریم به سر برده است اما در دو سال اخیر دشمن با جنگ اقتصادی کشور را مورد تهدید قرار داده است.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باید ابتدا مسئولان و متولیان ذی‌ربط زمینه را فراهم کنند و تا مردم بتوانند در راستای محقق نمودن آن گام‌های عملیاتی و اجرایی بردارند، خاطرنشان کرد: حدود 13 ماه از فرمان رهبر معظم انقلاب در زمینه ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در قالب 22 بند به دولت می‌گذرد اما متأسفانه کاری در این زمینه انجام نشده است.

خسروی با تأکید بر این که دشمن تلاش می‌کند دین را با دین، مذهب را با مذهب و مسجد پیغمبر را با مسجد تخریب و از بین ببرند، یادآور شد: باد حواسمان باشد که گرفتار توطئه و نیرنگ دشمن نشویم و تنها دنبال کسانی برویم که سپر اسلام و رهبر هستند نه این که برای آینده خود از سپر رهبر و خانواده شهدا استفاده کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *