برنامه‌های نوروز 94 در کاشمر متناسب با ایام فاطمیه اجرا شود

فرماندار کاشمر گفت: مسئولان و متولیان برگزار کننده برنامه‌های ویژه نوروز 94 تلاش کنند برنامه‌های این ایام متناسب با ایام فاطمیه اجرا شود.

خبرگزاری فارس: برنامه‌های نوروز 94 در کاشمر متناسب با ایام فاطمیه اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی فروزان صبح امروز در جلسه ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر کاشمر در محل فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه ایام تحویل سال و نوروز با ایام دهه فاطمیه همزمان شده است از همه دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود که برنامه‌ها و فعالیت‌ها را در استقبال از بهار متناسب با ایام فاطمیه اجرا کنند.

وی با بیان اینکه کاشمر به عنوان دومین شهرستان زیارتی خراسان رضوی سالانه پذیرای 3.5 میلیون زائر و مسافر است، یادآور شد: باید با فراهم کردن امکانات مناسب برای زائران و مسافران نوروزی که در ایام تعطیلات مهمان شهرستان هستند خدمات مناسب و در خور شان ارائه شود تا سفر بیاد ماندنی و خاطره انگیز برایشان ثبت شود.

فرماندار کاشمر با تأکید بر تجهیز مهمانسراها و مدارس برای اسکان مسافران و زائران در ایام نوروز خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت تعطیلات نوروزی در راستای معرفی بیشتر جاذبه‌های زیارتی و گردشگری شهرستان به مسافران بیشترین بهره‌برداری را ببریم و هدفمان افزایش سطح ماندگاری مسافران در شهرستان باشد.

وی با اشاره به حضور زائران و مسافران در اماکن اقامتی امامزاده سید مرتضی (ع) از شبکه بهداشت و درمان خواست تا با فعال کردن اکیپ‌های بازرسی ویژه در ایام نوروز بر عملکرد فروشندگان مواد غذایی به ویژه رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌های مستقر در مجموعه امامزاده سید مرتضی و دیگر نقاط سطح شهر نظارت کامل داشته باشند تا مشکلی برای همشهریان و مسافرین به وجود نیاید.

فروزان در پایان از تمامی دستگاه‌های اجرایی خواست تا در اسرع وقت نسبت به اعلام کشیک ایام نوروز به دبیرخانه ستاد اقدام کنند.

گفتنی است در پایان این جلسه ضمن بررسی نقاط ضعف و قوت ستاد اجرایی در سال گذشته، احکام 12 معاونت این ستاد به منظور برگزاری جلسات کاری و برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات مطلوب به زائران و مسافران ابلاغ شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *