اعتبارات گازرسانی به روستاهای شهرستان کاشمر اختصاص پیدا کرد

اعتبارات گازرسانی به روستاهای شهرستان کاشمر اختصاص پیدا کردخبرگزاری تسنیم: نماینده مردم کاشمر و بردسکن در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات گازرسانی به روستاهای شهرستان کاشمر اختصاص پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد اسماعیل نیا صبح امروز اظهار داشت: مقام معظم رهبری طی سال‌های متمادی به اقتصاد مبتنی بر ظرفیت‌های کشور تاکید داشته‌اند لذا باید در این جهت همه همگام حرکت کنند.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی مصرانه پیگیری لازم را از دولت مبنی بر تمهیدات و اقدامات لازم در اجرای اقتصاد مقاومتی دارد، افزود: اقتصاد مقاومتی حلال مشکلات اقتصادی کشور است.

اسماعیل نیا با انتقاد از وزیر اقتصاد و دارایی درباره تعلل از عدم تحول بانکی به مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شما لایحه نظام تحول بانکی را به مجلس ارائه داده‌اید که مجلسی‌ها کمک نکردند؟

وی سخت گیری‌های بی مورد در نظام بانکی را سبب قفل شدن بخش تولید برشمرد.

اسماعیل نیا ضرورت تسریع در لایحه نظام بانکی را مورد تاکید قرار داد و گفت: مجلس آماده همکاری با دولت در بحث تسریع در روند اجرایی اقتصادی پویا و دارای هدف و برنامه است.

نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رسیدن به آرزوهای دیرینه مردم بردسکن نزدیک است افزود: متاسفانه در زمانی که اعتبارات فراوانی برای ایجاد راهها و گاز رسانی به شهر و روستاها بود به نحو شایسته‌ای استفاده نشد و اکنون با توجه به تحریم‌ها و کاهش اعتبارات عمرانی کارها با کندی پیش می‌رود.

وی با اظهار امیدواری از اختصاص اعتبارات برای دوبانده کردن جاده شادمهر به کاشمر و خلیل آباد به بردسکن افزود: مجوزهای لازم از دولت گرفته شده است و با توجه به قول‌های معاون برنامه ریزی رئیس جمهور در سه ماهه اول سال 94 اعتبارات مناسبی به روند اجرای این جاده و بویژه خلیل آباد به بردسکن اختصاص خواهد یافت.

وی نیز گفت: مجوز های لازم برای گاز رسانی به شمال روستاهای فاقد گاز و شهرهای کاشمر، بردسکن و خلیل آباد از وزیر نفت اخذ شده است که به محض آزاد سازی اعتبارات عملیات گاز رسانی به روستاهای سطح شهرستان آغاز می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *