مدیران بانک‌های کاشمر موانع پرداخت تسهیلات اشتغال را رفع کنند

فرماندار کاشمر با بیان اینکه عدم جذب تسهیلات و اعتبارات اشتغال از سوی بانک‌ها در حقیقت جفا به مردم شهرستان است، گفت: مدیران بانک‌ها در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات برای پرداخت تسهیلات اشتغال و جذب سهمیه‌های اعلام شده اقدام کنند.
خبرگزاری فارس: مدیران بانک‌های کاشمر موانع پرداخت تسهیلات اشتغال را رفع کنند
Tweet
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی فروزان ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان در محل فرمانداری کاشمر اظهار داشت: سهمیه ابلاغی شهرستان در بخش مشاغل خانگی 8 میلیارد و 500 میلیون ریال بوده است که از ابتدای امسال تاکنون 205 نفر برای دریافت 7 میلیارد و 600 میلیون ریال تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی با تأکید بر اینکه بالا بودن نرخ سود تسهیلات و شرایط بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات از جمله مهم‌ترین دلایل کاهش پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در این شهرستان است، یادآور شد: اگر چه تاکنون عده زیادی برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند اما امیدواریم مسئولان بانکی با اتخاذ تدابیر لازم زمینه پرداخت تسهیلات ابلاغی به شهرستان را فراهم کنند.

فرماندار کاشمر با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای تحقق اشتغال توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان در مورد تسریع در روند پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به افراد معرفی شده تاکید کرد و گفت: از ابتدای امسال هزار و 375 نفر با مراجعه به سامانه رصد نسبت به ثبت‌نام خود برای اشتغال اقدام کردند، به طوری که با این میزان ثبت‌نام 144 درصد تعهد شهرستان انجام شده است.

فروزان با بیان اینکه عدم جذب تسهیلات و اعتبارات اشتغال از سوی بانک‌ها در حقیقت جفا به مردم شهرستان است، تصریح کرد: مدیران بانک‌های شهرستان در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات و موانع موجود برای پرداخت تسهیلات اشتغال و جذب سهمیه‌های اعلام شده اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *