ساخت فرودگاه کاشمر توجیه اقتصادی دارد

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: با راه‌اندازی فرودگاه باربری در کنار فرودگاه مسافربری، ساخت فرودگاه شهید مدرس در کاشمر توجیه پذیری اقتصادی خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان، محمداسماعیل‌نیا توضیح داد: فرودگاه شهید مدرس یک فرودگاه مسافربری و باربری خواهد بود که کار حمل و نقل را در شرق کشور انجام خواهد داد. با ورود بخش خصوصی، امیدواریم این پروژه هرچه سریعتر به سرانجام برسد.
وی با تاکید بر اینکه بعضی مسئولان به جای تنگ نظری بهتر است به فکر رفع مشکلات مردم باشند، از مدیران شهرستان خواست تحرک جدی‌تری داشته و پیگیری مسائل شهرستان با آمدن به مرکز استان و تهران باشند.
نماینده مردم کاشمر در مجلس ادامه داد: تا زمانی که مدیریت جهادی نباشد، مشکلات اقتصاد مقاومتی حل نمی‌شود. اگر می‌خواهیم به جای برسیم نباید مشکلات مردم برای ما تکراری شود. نباید از مشکل ترسید و فرار کرد. کسی که می‌خواهد مدیریت جهادی داشته باشد باید به مشکلات حمله کند.
وی با بیان اینکه در سال جاری بالغ بر ۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ در سطح شهرستان توزیع شده است، خاطرنشان کرد: اگر چه مدیران استانی تعهد داده‌اند هر چه قدر از اعتبارات ماده ۱۸۰ به پروژه‌ها اختصاص یابد، ۲ برابر آن را به شهرستان تخصیص بدهند اما تا کنون بعضی از مدیران کل به این تعهد خود عمل نکرده‌اند.اگر این تعهد عملی نشود در سال آینده از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ هیچ مبلغی را به پروژه‌های این اداره‌ها اختصاص نخواهیم داد.
نماینده کاشمر در مجلس شورای با اشاره به اینکه تاکنون ۵۵ درصد از اعتبارات ماده ۱۸۰ به شهرستان تخصیص یافته از مسئولان خواست برای سال آینده پروژه‌های اولویت‌دار خود را اعلام کنند.

3 پاسخ

  1. جناب آقای اسماعیل نیا، شما که میگویید مدیران شهرستان تحرک جدی تر داشته باشند و برای پیگیری مسائل شهرستان به تهران بیایند، بفرمایید که اولا: آیا خود شما تا کنون تحرکی داشته اید که حالا انتقاد میکنید که مدیران تحرک جدی تری داشته باشند؟ و ثانیا: اگر قرار باشد مدیران برای پیگیری مسائل شهرستان به تهران بیایند پس نقش شما که نماینده شهرستان هستید و البته در تهران، چه میباشد؟
    نکند وظایف خویش را فراموش کرده اید؟ اصلا آیا خود را در قبال شهرستان دارای مسئولیت میدانید که همیشه توپ را به زمین دیگران انداخته و خود را مبری از مسولیت میدانید؟

  2. ما فرودگاه نخواهیم کیو باید ببینیم؟
    واجب تر از فرودگاه راه آهنه و از اون واجب تر اشتغال جوانان

  3. در مورد راه آهن باید از اون نماینده ای جواب خواست که بومی نبود و با نماینده شهر خودش لابی کرد و به منطقه ترشیز بزرگترین خیانت رو کرد و نهایتا راه آهن به بجستان افتاد. جای تاسفه که این آقا باز شروع به فعالیت برای انتخابات آینده کرده…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *