شهرداری کاشمر مکلف به رعایت دستورات بهداشتی در جمعه بازار است

معاون برنامه‌‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری کاشمر گفت: شهرداری کاشمر به عنوان متولی جمعه بازار، مکلف به رعایت و انجام دستورات بهداشتی است و باید موارد را برای اجرا به پیمانکار مربوطه ابلاغ کند.

خبرگزاری فارس: شهرداری کاشمر مکلف به رعایت دستورات بهداشتی در جمعه بازار است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، سید مهدی عصمتی صبح امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی کاشمر اظهار کرد: برابر اعلام مرکز بهداشت عرضه مواد غذایی و پروتئینی در جمعه بازار ممنوع است و پیمانکار جمعه بازار نباید اجازه ورود این اقلام را برای توزیع بدهد.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبات شورای تأمین مهلت شهرداری کاشمر تا پایان امسال برای جابجایی و تعیین تکلیف جمعه بازار به پایان می‌رسد، عنوان کرد: با توجه به اینکه به دلیل شرایط به وجود آمده برای تأمین نیاز شهرداری تاکنون موفق به تعیین تکلیف وضعیت جمعه بازار نشده‌ایم، لذا باید در مدت باقی‌مانده و به ویژه در آخرین جمعه سال نسبت به رعایت موارد بهداشتی ابلاغ شده برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی اقدام کند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری کاشمر با اشاره به نزدیک شدن به عید نوروز و حضور مسافران و زائران در کاشمر به عنوان دومین شهر زیارتی خراسان رضوی یادآور شد: بازرسان مرکز بهداشت شهرستان باید نسبت به بازرسی اماکن عرضه و توزیع مواد غذایی در سطح شهرستان به ویژه در اماکن زیارتی اقدام و با متخلفان برخورد جدی داشته باشند.

وی با تأکید بر ایجاد کشیک‌های ویژه در مراکز درمانی و بهداشتی برای رسیدگی به مراجعه شهروندان و مسافران در ایام تعطیلات نوروزی خاطرنشان کرد: امیدواریم با ارائه خدمات مطلوب در زمینه بهداشت و سلامت غذایی که در مدت یک سال در جلسات متعدد این شورا بررسی و مصوب شده بتوانیم خدمات شایسته‌ای به مجاوران و زائران امامزادگان واجب التعظیم در شهر کاشمر ارائه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *