نمایشگاه تجسمی یاس کبود در آستانه بهار فاطمی در کاشمر گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما(واحد مرکزی خبر) مسئول اجرایی نمایشگاه یاس کبود امروز گفت: به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) این نمایشگاه در فضایی به مساحت 200 مترمربع و با هدف ترویج الگوی حسنه سبک زندگی اسلامی برپا شده است.
آقای باغستانی افزود: در 12 غرفه این نمایشگاه از تولد تا شهادت حضرت زهرا (س) با بهره‌گیری از هنرهای تجسمی و نورپردازی به تصویر کشیده شده است.
وی گفت: ورود به نمایشگاه از درب خانه حضرت سلمان فارسی آغاز می‌شود و غرفه‌ های مربوط به تولد، ازدواج، خانواده، کار در خانه، عبادت، درب نیم سوخته، غسل و کفن و تشییع جنازه حضرت فاطمه زهرا(س) از دیگر بخش‌ های این نمایشگاه است.
مسئول اجرایی نمایشگاه یاس کبود افزود‌: نمایی از قبرستان بقیع، درد دل حضرت علی(ع) با چاه و درب خانه ابوذر از غرفه‌های پایانی نمایشگاه است که در هر بخش یک راوی در مورد غرفه توضیحاتی به بازدیدکنندگان ارائه می‌ دهد.
آقای باغستانی گفت : این نمایشگاه که به همت جمعی از جوانان روستای فروتقه از توابع بخش مرکزی کاشمر و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان در صحن امامزاده سیدحمزه(ع) برپا شده است تا 14 فروردین همه روزه از ساعت 9 تا 22 پذیرای بازدیدکنندگان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *