تصادف مرگبار در جاده شادمهر -کاشمر

این حادثه رانندگی که ساعت 15 دقیقه بامداد امروز در کیلومتر 11 جاده کاشمر به سه راهی شادمهر رخ داد، یک دستگاه خودروی سواری پی‌کی که از سمت مشهد به طرف کاشمر در حال حرکت بود با یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 از مقابل به شدت برخورد کرد و سپس کامیون حامل رب گوجه فرنگی به دلیل جلوگیری از برخورد با این دو خودروی سواری در سطح جاده واژگون شد.

در این حادثه رانندگی یکی از سرنشینان خودروی سواری پی‌کی که یک زن 50 ساله بود در صحنه جان باخت و هشت مصدوم حادثه برای مداوا توسط نیروهای اورژانس 115 کاشمر با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر منتقل شدند.

در این راستا تلاش کادر پزشکی و درمانی بیمارستان برای نجات سه مصدوم حادثه که وضعیت وخیمی داشتند بی‌نتیجه ماند و راننده 29 ساله سواری پی‌کی و همسر 27 ساله‌اش و نیز زن 52 ساله‌ای که از سرنشینان پژو 206 بود فوت کردند.

کودک سه ساله این حادثه که در حقیقت تنها بازمانده خودروی پی‌کی بود برای درمان به بیمارستان امدادی مشهد اعزام شد و هم‌اکنون نیز راننده و دو سرنشین سواری پژو 206 و کمک راننده کامیون در بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر بستری هستند.

سروان اکبر نوری رئیس پلیس راه کاشمر نیز پس از بررسی صحنه تصادف و تحقیقات لازم علت بروز این سانحه دلخراش رانندگی را انحراف به چپ خودروی سواری پی‌کی اعلام کرد.

محور کاشمر به سه راهی شادمهر، از پرحادثه‌ترین محورهای شهرستان است که سالانه با وقوع تصادفات و حوادث رانندگی جان هموطنان را تهدید می‌کند.

7 پاسخ

  1. مسئولین زحمتکش کاشمر خسته نباشید!!!!!!!!!!!!!
    اینم یه دستپخت دیگه از زحمات چندین سالتون. هنوزم نمیخواین یه فکری برا این جاده بردارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    من سوالم اینه اگه این حادثه خدای نکرده برای فامیلای خودتون رخ میداد الان چه حالی داشتین؟

  2. اعضای شوارای شهر ما بخصوص X و X و … که چنیدن ساله از رای مردم سو استفاده می کنند و مردم را برای خود پله ی سعود و ترقی قرار دادند وانگار نه انگار که این شهر مسئولی هم دارد .
    وضع واقعا نابسامان اسفالت کوچه ها و خیابان ها و رسیدگی صفر به مناطق پایین شهر و تبعیض بین بالا ی شهر و پایین شهر و … همه و همه از تلاش های بی دریغ و طاقت فرسای این شهر است .
    اعضای شورای شهر فقط بدرد …. میخورند و بس.
    الهی که به حق امام زمان هر انچه مشکل این مردم دارند سر خودشون و خانوادشون بیاد. انشاالله

  3. واقعا دست مسئولان درد نکند جواب این همه خانواده های عزادار رو چی میخواین بدن؟

  4. اقای نماینده شهر کاشمر .شورای شهر و مثلا مسولان و مخصوصااقای وزیر راه و شهر سازی اینجا شهرستان کاشمر .گفتم شاید خبرش به شما نرسیده اینجا یه جاده هست هر سال چندین تصادف رخ میده که تا الان شکر خدا هر تصادف کمتر از سه تا کشته در هر تصادف نداشیم.اقای وزیر جاده فقط اتوبان تهران شمال نیست . تهران کرج نیست به خدا ماهم ادم هستیم داریم اینجا زندگی میکنیم . تا کی باید به تعداد کشته شده های این جاده اضافه بشه تا شما راضی بشید این جاده رو دو طرفه کنید .تعداد کشته ها به چندتا برسه شما رو راضی میکنه منتظرجواب شما هستم .

  5. نماینده کاشمردکتراسماعیلی گفت پروژه را شروع کردیم و چون من بردسکنی هستم از بردسکن شروع شده ، میخام بگم اگه مردی برو جاده بردسکن سبزوار رو درست کن

  6. با تشکر از آقای خزاعی عضو شورای شهرمان و اقدام دلسوزانه ایشان ولی دیگر مسئولین؟؟؟؟

  7. با سلام
    حرف شما مردم در رابطه با اشکال جاده درسته ولی با توجه به جاده عقل هم حکم میکنه که خودمون یکم رعایت کنیم پی کی ماشینی نیس که بخوای از سه تا کامیون سبقت بگیری و یک 206 رو هم رد کنی اونم آخر شب که توانایی آدم در رانندگی کم میشه خودتون به فکر جونتون باشین و یک فرد بی گناه رو به کشتن ندین…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *