استقبال از نظرات منتقدان در راستای توسعه شهرستان کاشمر

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی فروزان صبح امروز در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش کاشمر در سال جدید اظهار داشت: آمادگی داریم در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام دولت و ملت، همدلی و ه
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی فروزان صبح امروز در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش کاشمر در سال جدید اظهار داشت: آمادگی داریم در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده است با برگزاری جلسات مستمر و منظم به دور از هر گونه دیدگاه و جناح سیاسی از نظرات و پیشنهادات در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان استفاده کنیم.
وی با تأکید بر اینکه باید با عملیاتی کردن نامگذاری سال، همدلی و همزبانی از حیطه شعار خارج شود، یادآور شد: نامگذاری سال از سوی رهبری در حقیقت یک راهبرد و خط مشی برای نظام است و ما به عنوان مسئولان موظف و مکلف به اجرایی کردن این راهبرد در جهت عملیاتی کردن مردم‌سالاری دینی هستیم.
رئیس شورای آموزش و پرورش کاشمر با اشاره به اینکه تبیین سیاست کاری در حوزه آموزش و پرورش مبتنی بر سیاست‌های کلی در سطح کلان است، گفت: باید با برنامه‌ریزی و مدیریت، سیاست‌های آموزش و پرورش را مبتنی بر نیازهای شهرستان برای رشد و تعالی آموزش در تمامی زمینه‌ها اجرایی و عملیاتی کنیم.
وی با بیان اینکه در مجموعه آموزش و پرورش، آموزش مبتنی بر پرورش است، خاطرنشان کرد: پرورش باید مبتنی بر آموزه‌های دینی باشد، چرا که زمانی می‌توانیم روح را تعالی دهیم که بتوانیم آموزه‌های دینی را سرلوحه کاری خودمان قرار دهیم.
فروزان اجرای طرح شهید‌پژوهی در مدارس را یکی از اقدامات مهم و تأثیرگذار در آشنایی نسل جوان با رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس عنوان و تصریح کرد: این طرح که برای نخستین‌بار توسط آموزش و پرورش خراسان رضوی اجرایی شده است می‌تواند آموزش و پرورش را در جهت پرورش انسان‌های پرهیزکار و ایثارگر کمک و یاری دهد، لذا اگر می‌خواهیم آموزش و پرورشی جامع و کامل داشته باشیم باید بیشتر در این حوزه‌ها فعالیت و کار کنیم.
فرماندار کاشمر با اشاره به درخشش دانش‌آموزان کاشمری در کنکور سراسری سال گذشته و کسب رتبه‌های 10 و 12 کشوری و چندین رتبه دو رقمی تصریح کرد: امیدواریم با فعالیت‌ها و تلاش‌های صورت گرفته در این حوزه و فارغ از هر گونه استرس شاهد درخشش و کسب رتبه‌های بهتر و بیشتر نسبت به سال گذشته باشیم.

4 پاسخ

  1. یادمه وقتی برای مسکن مهر میرفتیم پیشش تمام کوتاهی ها را به گردن ما انداخته و آخرش هم میگفت برین با مهندس فلانی صحبت کنین، یک بار با اعضا مشورت نکرد، اصلا به مردم اعتماد نداشت هرچی کارفرماها میکفتن همون بود.جرات داری اعضای خانه دار شده و غیر خانه دار شده مسکن مهر رو جمع کن تا همدلی واقعی رو نشونت بدن. احساس خطر کرده درخشش دانش آموزها رو هم به نام خودش ثبت میکنه.آخه لاکردار از همون دانش آموزا بپرسند (اگه از شما حالا پاداش نگیرند) میگن عامل موفقیت پدرو مادر بود یا فرماندار؟!!!!جوک هم بلد نیستی بگی!!!!!!!!!!!

  2. منم احساس خطر میکردم از اینا قشنگترش رو برا گفتن جور میکردم.

  3. آیلندی که ایشون با قاطعیت محض و بدون اعتنا به نظر کارشناسان کشیدن و حالا میفهمن چه کاری شده نشان از دقت نظر ایشون به نظرات کارشناسی و منتقدان هست.
    حالا هم جلوی ضرره از هر جا بگیرین منفعته
    راست میگین بگین اشتباه کردیم جمعش کنین

  4. تازه گی ایشان طرفداردولت هم شدندواظهارداشته اند منتقدان دولت شمشیر را از رو بسته اند چقدر دیر متوجه شده اندشاید هم خبرهایی است که مردم نمیدانند.ایشان که خود جزهمان تعداد فرماندار باقی ماندهدولت احمدی نزاداست که به لطف جناب نماینده تاحالابردولت تحمیل شده/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *