هشدار عضو شورای شهر کاشمر و ترک جلسه شورانسبت به بی توجهی مسولین به جاده مرگ

عضو شورای اسلامی شهر کاشمر نسبت به حوادث ناگوار محور کاشمر – شادمهر که باعث جان باختن عده‌ زیادی از هموطنان می‌شود، هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، حجت‌الاسلام میثم خزاعی صبح امروز در هشتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کاشمر اظهار کرد: به عنوان عضو شورای اسلامی شهر حقوق می‌گیریم و موظفیم که حرف بزنیم و مشکلات مردم را بیان و در راستای برطرف کردن آن پیگیری کنیم.

وی با تأکید بر اینکه کاشمر در حوزه مسایل سیاسی از رشد خوبی برخوردار بوده است اما متأسفانه در حوزه اقتصاد و فرهنگ فعالیت و توجه کمتر بوده است، یادآور شد: اینکه امروز در حوزه اقتصاد و فرهنگ نسبت به برخی از شهرستان‌ها عقب‌تر هستیم به دلیل سیاسی کاری عده‌ای است که این آسیب را به شهرستان تحمیل کردند.

این عضو شورای اسلامی شهر کاشمر با اشاره به اینکه مباحث مربوط به جاده کاشمر به شادمهر سال‌ها است که مطرح می‌شود، گفت: حوادث دلخراش و ناگوار رانندگی که در این محور رخ می‌دهد از 17 سال قبل مطرح است و مربوط به این شورا و یا نماینده فعلی نیست؛ لذا باید متولیان امر آستین همت بالا بزنند و فکر اساسی جهت دو بانده کردن این جاده بکنند.

وی با بیان اینکه احداث فرودگاه و راه‌اندازی راه‌آهن برای هر شهرستان و منطقه لازمه توسعه و پیشرفت آن است، افزود: در حال حاضر با توجه به جان باختن عده‌ زیادی از هموطنانمان در سال‌های اخیر در جاده کاشمر به شادمهر، اولویت شهرستان بحث دو بانده کردن این جاده باید باشد تا بیش از این شاهد حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

خزاعی با تأکید بر اینکه نجابت و سعه صدر مردم شهرستان دلیلی بر سکوت مردم نیست، خاطرنشان کرد: مجموعه شهرستان باید با حداکثر توان خود و به دور از سیاسی کردن موضوع، بحث دو بانده شدن این محور را که از مصوبات 9 سال قبل دولت است را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

وی با اشاره به جان باختن 12 نفر از همشهریان کاشمری در مدت هفت ماه گذشته در سه حادثه رانندگی در این محور تصریح کرد: واقعا مشاهده چنین صحنه‌های دلخراش برای مردم یک درد بزرگ است، لذا باید به عنوان منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر ضمن مطرح کردن این معضل مهم و جدی در راستای برطرف کردن آن پیگیری‌های لازم را انجام دهیم.

گفتنی است؛ این عضو شورای اسلامی شهر در ادامه با در دست گرفتن مقوایی که روی آن نوشته شده بود «جاده مرگ؛ محور کاشمر به شادمهر ـ سکوت غیرمسئولانه، کشتار بی‌رحمانه تا کی؟» به نشانه اعتراض به بی‌توجهی متولیان نسبت به جان باختن هموطنانمان در این جاده جلسه علنی شورا را ترک کرد.

18 پاسخ

  1. اقایان شورای شهر کاشمر واقای وزیر اینجا شهرستان کاشمر گفتم شاید خبرش به شما نرسیده اینجا یه جاده هست هر سال چندین تصادف رخ میده که تا الان شکر خدا هر تصادف کمتر از سه تا کشته در هر تصادف نداشیم.اقای وزیر جاده فقط اتوبان تهران شمال نیست . تهران کرج نیست به خدا ماهم ادم هستیم داریم اینجا زندگی میکنیم . تا کی باید به تعداد کشته شده های این جاده اضافه بشه تا شما راضی بشید این جاده رو دو طرفه کنید .تعداد کشته ها به چندتا برسه شما رو راضی میکنه منتظرجواب شما هستم .

  2. نماینده محترمتان که اصالتا بردسکنی هستن فرمودن پروژه دوبانده شروع شده اما از سمت بردسکن به کاشمر اول شهر خود بعد کاشمر

  3. ای مسئولین خواهشمند ام یک فکری به این جاده مرگبار بردارید فکر کنید فرزندان خودتان قربانی این جاده اند

  4. عالیست ایکاش یکدست صدامیداشت دمت گرم حاجی خداحفظت کنه

  5. با تشکر از آقای خزاعی عضو دلسوز شورای شهرمان تقاضا دارم پیگیری جدی در خصوص این جاده مرگبار صورت گیرد

  6. چشمم اب نمی خوره مگه اینکه این اتفاق برای یکی ازخود مسولین یااقوامشان بیافته -البته خدانکنه وماچنین ارزویی نداریم

  7. افرین بر غیرت این عضو محترم شورای شهر ،خدا کند شاهد این باشیم جاده مرگ دیگر به جاده ای امن تبدیل شود

  8. امیدواریم مسولین به فکربیافتن وخدانکنه این اتفاق برای عزیزان بیافته

  9. شاید آخر عمر ما وشما هم در این جاده رقم بخورد پس شما اگه کاری از شما ساخته است دریغ نکنید .و خودتان را مدیون اموات جادهءمرگ و خانواده های آنان نکنید. شادی روح اموات جادهء مرگ صلوات

  10. این آقای محترم نمیخواد کارای پوپولیستی برای ما بکنن
    همین که رییس شورا یک بیانیه نوشته و داده تا تو جلسه بخونن بسه و من به عنوان یک شهروند از اعضای شورا بخاطر این بیانیه تشکر میکنیم

  11. ضمن تشکر از آقای خزاعی باید ریشه یابی کرد عدم تحقق این مهم چیست باتوجه به اینکه نماینده قبلی بادولت های قبلی وکنونی رایطه دوستانه داردولی هیج گونه اعتباری جذب نمی شود وهیچ گره ای باز نمی شود نکند خدای نکرده گره ها بیشتر می شود.آقایان انتظار دارند در انتخابات
    مجلس مردم شریف کاشمر به آنها رای دهند.لازم به ذکر است این اتفاق اگر برای خودشان بیفتد چکار می کنند

  12. با تشکر از آقای خزاعی و اقدام دلسوزانه ایشان ولی دیگر مسئولین؟؟؟؟

  13. با سلام . اگه باقی اعضای شورا نیز مانند ایشان جرات می داشتند وموضعگیری جدی می داشتند تا کنون این جاده احداث شده بود . ولی متاسفانه تمایلات سیاسی ،آنها را از اقدامات عملی باز می دارد .

  14. دوستا گلم. نزدیک ایام انتخابات هستیم. این دوستان تا الان کجا بودند. این جاده سالها است که دارد قربانی می گیرد چرا تا الان حرفی نزده اند.

  15. چندسال پیش کیلومتر 15 جاده کاشمر به کوهسرخ یکی از مسئولین رفت تو دره ولی شانس آورد بعد از مدتی همان قسمت هم وسیع شد ،هم گارد گذاشتن (همون پیچ که ماهی سردابی داره ،اونو میگم حتمادیدین چقدر خوب شده )شاید نیاز باشه دعاکنیم برای مسئولین که ….

  16. این اقدام عضو شورا فکر کنم فقط برای نشان دادن خودشون به مردم بودوگرنههمت کنن با یه گزارش برنتهران واین کا رو تو مرکز انجام بدن ببینند چقدرتاثیر داره.

  17. کاش اعضای شورا همه شون هم صدا و همراه می شدندو آن نوشته رو با هم به وزارت میفرستادن یا توماری می نوشتن و مردم نیز امضا می کردن فقط زحمت انتقال به عهده شورا می بود آنهم به خاطر اعتمادی که مردم به اعضا کردند و رای دادند .(این سئوال پیش میاد که چرا از بین اعضا فقط یک نفر اعتراض کرد ؟نکنه تو جاده هم برا اعضاء ….).اینرو هم بگم رای گرفتن و بر کرسی نشستن و کار نکردن هم حق الناس محسوب میشه و حق الناس هم در دنیا پاسخ داده میشه . مثل تمام افرادی که میشناسیم و دردنیا مجازات شدند پس خیلی خیلی باید هواسمون جمع باشه . شاید این جاده تلنگریه برا مسئولین شهرمون ، ومسئولین مواظب باشین خیلی بیشتر از قبل موظب باشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *