حمایت فرمانداری از واحدهای تولیدی کاشمر

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی فروزان صبح امروز در آئین افتتاح نمایشگاه تخصصی مد و لباس فرم سازمان‌ها و نهادها با تقدیر از برگزارکنندگان این نمایشگاه اظهار کرد: برپایی نمایشگاه تخصصی مد و لباس فرم سازمان‌ها و نهادها که به منظور معرفی استعدادهای این حوزه در شهرستان انجام شده، کاری ارزنده و قابل تقدیر است.

فرماندار کاشمر با تأکید بر اینکه هیچ شرکت تعاونی نسبت به دیگری ارجحیت ندارد بلکه همه در راستای توسعه و پیشرفت گام بر می‌دارند، گفت: تلاش می‌کنیم از تمامی واحدهای تولیدی حمایت کنیم و در راستای تأمین سرمایه در گردش مورد نیاز و رفع مشکلاتشان گام برداریم.

وی با بیان اینکه فعالان هر صنفی باید با وفاق و همدلی در کنار یکدیگر به عرضه تولیدات خود بپردازند، یادآور شد: تمام هم و غم ما باید رونق گرفتن کاشمر باشد؛ بنابراین باید تلاش کنیم با فراهم کردن محیطی دوستانه و رقابتی سالم این زمینه را فراهم کنیم.

فرماندار کاشمر با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام ملت و دولت، همدلی و همزبانی خاطرنشان کرد: همدل بودن یعنی همگرا بودن و همزبان یعنی حرف واحد زدن، بنابراین باید همه در یک رقابت سالم و سازنده به دنبال سربلندی و سرفرازی کاشمر باشیم.

فروزان با تأکید بر اینکه در تمامی امور توسعه کاشمر مدنظر است، تصریح کرد: با توجه به توانمندی فعالان تولید پوشاک در سطح شهرستان از این پس هیچ یک از ادارات و نهادهای مدارس اجازه ندارند البسه و لباس مورد نیاز واحدهای تولیدی و خدماتی خود را از خارج شهرستان تأمین کنند.

در ادامه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشمر اظهار کرد: معرفی محصولات، ظرفیت‌ها و توانمندی واحدهای تولیدی پوشاک در سطح شهرستان با ارائه محصولات و مدل‌های جدید از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

حسین ملوندی با دعوت از کارفرمایان واحدهای تولیدی شهرستان و نیز سایر ادارات و سازمان‌ها و نهادهای شهرستان به منظور بازدید از این نمایشگاه خاطرنشان کرد: امیدواریم با برپایی این نمایشگاه بتوانیم بخشی از توان و ظرفیت واحدهای تولیدی پوشاک را به نمایش بگذاریم تا ضمن جلوگیری از خرید تولیدات پوشاک خارج از شهرستان، بتوانیم با خرید تولیدات واحدهای تولیدی پوشاک از این واحدها حمایت کنیم.

گفتنی است؛ نخستین نمایشگاه تخصصی مد و لباس فرم سازمان‌ها و نهادهای کاشمر تا 12 اردیبهشت ماه در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر پذیرای بازدیدکنندگان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *