اختصاص 80 میلیارد تومان برای تقویت لوله گاز منطقه ترشیز

ن
به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، محمد اسماعیل‌نیا صبح امروز در حاشیه بازدید از روستاهای کلاته شادی، هفتخانه و حسین‌آباد از توابع شهرستان خلیل‌آباد در جمع مردم این سه روستا اظهار کرد: با توجه به شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری باید همدلی و همزبانی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و از تفرقه‌افکنی و سیاست‌بازی پرهیز کنیم.

وی با بیان اینکه حل بیکاری جوانان از مهم‌ترین برنامه‌های دولت است؛ افزود: در حوزه اقتصاد باید یک مدیریت بهتری صورت گیرد و با توجه به اینکه 700 هزار میلیارد تومان سرمایه سرگردان در کشور وجود دارد باید با یک مدیریت بالا این مبلغ جذب شود چرا که این مبلغ اگر در چرخه تولید و اشتغال خرج شود می‌تواند کشور را متحول کند.

اسماعیل‌نیا به حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: در حوزه سلامت کارهای بسیار خوبی انجام شده و با جهادی کار کردن وزیر بهداشت و درمان تحول عظیمی در حوزه سلامت کشور رخ داده است.

نماینده مردم کاشمر و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: برای تجهیز بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان خلیل‌آباد 2.5 میلیارد تومان اعتبار دریافت کرده‌ایم.

وی، رمز موفقیت منطقه ترشیز را دوری از سیاست‌بازی و باندبازی عنوان کرد و افزود: باید اتحاد و همدلی را در وجود خود پرورش بدهیم و با نقد منصفانه در حل مشکلات منطقه ترشیز گام برداریم.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *