نمایشگاه نقاشی زیبایی های جمال

به گزارش تابناک خراسان رضوی جواد روشندل در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: در این نمایشگاه که سومین نمایشگاه کاظم جمالی هنرمند کاشمری است 35 اثر نقاشی رنگ روغن، مداد رنگی و سیاه قلم در زمینه‌های چهره و طبیعت در ابعاد مختلف به نمایش در آمده است.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه در محل نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر واقع در خیابان امام خمینی این شهر برپا شده است، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به هنر نقاشی می‌توانند همه روزه در دو نوبت صبح و عصر تا 13 خرداد ماه از این نمایشگاه دیدن کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر هدف از برپایی این نمایشگاه را ترویج هنر نقاشی، معرفی آثار نقاشی و ترغیب و تشویق جوانان و نوجوانان علاقه‌مند به هنرهای تجسمی در آستانه اوقات فراغت عنوان کرد و یادآور شد: امیدواریم برپایی چنین نمایشگاه‌هایی زمنیه جذب افراد توانمند و علاقه‌مند به این هنر را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه انجمن هنرهای تجسمی کاشمر سابقه فعالیت 20 ساله دارد، تصریح کرد: در این مدت بالغ بر 5 هزار نفر در دوره‌های مختلف آموزشی طراحی، نقاشی، تذهیب و گرافیک شرکت کردند و آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

روشندل با بیان اینکه کلاس‌های مختلف آموزشی در تابستان امسال نیز برگزار می‌شود، گفت: در این دوره‌های آموزشی برای تدریس و آموزش علاقه‌مندان از فارغ‌التحصیلان رشته هنرهای تجسمی در مقطع لیسانس و بالاتر استفاده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *