دلواپسان می‌خواهند گروه مذاکره‌کننده را در برابر رهبری قرار دهند

خطیب جمعه موقت کاشمر گفت: متاسفانه این روزها عد‌ه‌ای که خود را دلواپس نظام می‌دانند می‌خواهند با سخنان خود عملکرد گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای را بد جلوه داده و آن‌ها را در برابر رهبری قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خراسان، حجت الاسلام علی احدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر کاشمر با بیان اینکه این افراد و موضع گیری‌هایشان در خصوص مذاکرات به نفع نظام نیست، افزود: وقتی سخنان این افراد را با معیارها می‌سنجیم، می‌بینیم که نمی‌شود این سخنان را قبول کرد.

وی هدف این افراد را قرار دادن دولت در برابر رهبری دانست و ابراز کرد: قطعاً خود رهبر معظم انقلاب هر کجا که مذاکره‌کنندگان مسیر را اشتباهی بروند هشدار می‌دهند و در جای خود برخورد هم خواهند کرد.

احدی با اعلام اینکه گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای مورد تایید رهبری هستند از این افراد خواست بر علیه دولت جوسازی نکرده و به‌گونه‌ای حرف نزنند که برای مردم ناامیدی ایجاد شود.

وی بیان این که گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای فرزندان همین ملت هستند و تمام تلاششان برای رفع تحریم‌ها و مشکلات است، اظهار کرد: قطعاً دشمنان از این سخنان شما و اختلاف‌افکنی‌ها سوءاستفاده خواهند کرد نباید حرف‌های ما موجب تضعیف ارکان نظام و مذاکره‌کنندگان شود.

خطیب جمعه موقت کاشمر مذاکرات را همانند گردنه صعب العبوری دانست که باید برای گذر از آن تلاش کرد و افزود: اگرچه طرف‌های تیم مذاکره‌کننده امریکا و هم‌پیمانانشان به دنبال زیاده‌خواهی و سوءاستفاده از مذاکرات هستند، اما دولت، مردم و تیم مذاکره‌کننده ایرانی همیشه هوشیار بوده و به رهنمودهای رهبر انقلاب توجه داشته و هیچ‌گاه اجازه نداده‌اند دشمنان به اهداف خود دست یابند.

وی به درخواست‌های آمریکا مبنی بر بازدید از مراکز نظامی و مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای اشاره کرد و گفت: مردم در اعتراضاتشان جواب این خواسته‌های آنان را به دور از احساسات داده‌اند.

احدی این درخواست‌ها را مبنی بر زیاده‌خواهی آمریکایی‌ها در مذاکرات دانست و افزود: این همان کسانی هستند که وقتی بعضی از دانشمندان ما را شناختند آن‌ها را به شهادت رساندند.

وی با تاکید براین که تیم مذاکره‌کننده در برابر این درخواست‌ها باید هوشیار باشند، ابراز کرد: بر اساس سخنان رهبری باید روحیه انقلابی مردم را حفظ کرد تا اگر مذاکرات به نتیجه نرسید از داخل ضربه نخوریم.

خطیب جمعه موقت کاشمر با بیان اینکه باید بر توانایی داخل و به خصوص جوانان تکیه کرد، تصریح کرد: اگر این اتفاق از سوی مسئولان بیفتد بدون شک تمامی تهدیدها به فرصت تبدیل خواهد شد.

وی با اعلام اینکه آمریکا و صهیونیست‌ها در صدد به راه انداختن جنگ‌های نیابتی توسط گروه‌های تندرو در اطراف مرزهای ایران هستند، تشریح کرد: دشمنان ایران به خوبی بدانند اگر بخواهند کوچکترین حرکتی را برعلیه ایران اسلامی انجام دهند با جواب دندانشکن نیروهای نظامی روبرو خواهند شد.

احدی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز با داشتن نیروهای مسلح قوی و جوانان هوشیار و به خصوص نیروهای اطلاعاتی توانسته تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کند و ضربات مهلکی را به آنان وارد کند، عنوان کرد: به برکت وجود سربازان گمنان امام زمان (عج) سرویس اطلاعاتی کشور ما امروز جزء برترین سرویس‌های امنیتی در دنیا هستند.

وی با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان (عج) برای آرامش ما شب و روز نمی‌شناسند و برای امنیت این کشور خود را به درون گرفتاری‌ها و مشکلات می‌اندازند، اظهار کرد: بحمدالله سرویس‌های امنیتی امروز به آخرین سیستم‌ها و تکنولوژهای روز مجهز هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *