دومین جلسه ستاداوقات فراغت دانش آموزان کاشمر تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری پانا، دومین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد اوقات فراغت دانش آموزان شهرستان کاشمر باهدف برنامه ریزی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و استفاده از ظرفیت های درون و برون سازمانی در دفتر مدیریت آموزش وپرورش تشکیل شد.

ایرج سعادتمند مدیرآموزش و پرورش کاشمر دراین جلسه ضمن تشکر از تلاش ها وعملکرد حوزه پرورشی،تلاش برای رشد همه جانبه شخصیت دانش آموزان، ارتقاء سطح بینش اعتقادی، علمی،اجتماعی و مهارت های فنی، حرفه ای، فرهنگی، هنری و ورزشی آنان و استمرار فعالیت های پرورشی در ایام تابستان را از اهداف برنامه های اوقات فراغت امسال بیان کرد.
وی غنابخشی به برنامه‌های اوقات فراغت را تکمیل چرخه آموزش دانش آموزان در طول سال عنوان کرد و افزود: آموزش وپرورش به عنوان یکی از پرمخاطب ترین نهادها بستر مناسبی برای پرکردن احسن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان می باشد
وی براستفاده بهینه از ظرفیت سایر ادارات و خود یاری بمنظور کاهش بار مالی آموزش و پرورش در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان شهرستان تاکید نمود و بیان داشت:همه باید دست بدست هم بدهند و با برنامه مشخص اوقات فراغت دانش آموزان را پیش ببرند و از جزیره ای عمل نمودن خودداری نمایند.
مدیرآموزش وپرورش بر عملیاتی نمودن فعالیت ها اشاره نموده و گفت:با تشکیل جلسه با دستگاه های همیار از ظرفیت و توان آنان استفاده بهینه شود.
در ادامه اعضا به بیان دیدگاه های خود پرداخته و برنامه های خود را تشریح کردند و نکاتی اجرایی در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن این کلاس ها تصویب شد.
در دومین جلسه ستاد اوقات فراغت در شهرستان کاشمر مقرر شد تفاهم نامه همکاری با دستگاه های مرتبط در اوقات فراغت پیگیری های لازم انجام شود تا از ظرفیت های دستگاه های متقابل به نحو شایسته ای در غنی سازی اوقات فراغت بهره گیری شود.
قابل ذکر است که جلسه با حضور مدیر ومعاونین وکارشناسی های مربوطه آموزش وپرورش،مدیران کانون ها وسالن های ورزشی تشکیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *