کاهش آمار طلاق در کاشمر

مهدی فروزان روز سه شنبه در نشست کارگروه زنان و خانواده شهرستان کاشمر افزود: در این مدت شمار ثبت طلاق از 82 به 61 واقعه رسیده است.

وی با اشاره به کاهش 5/9 درصدی آمار ازدواج در کاشمر نیز گفت: 401 واقعه ازدواج دو ماه نخست پارسال نیز طی همین مدت امسال به 366 مورد کاهش یافته است.

فرماندار کاشمر با اشاره به جمعیت 50 درصدی بانوان در این شهرستان نیز بر لزوم توجه ویژه به آنان تاکید کرد و از مسولان ادارات خواست نسبت به معرفی رابطین خود در امور بانوان به فرمانداری اقدام کنند.

مشاور فرماندار کاشمر در امور بانوان نیز در این نشست از تشکیل بانک اطلاعات زنان توانمند و فرهیخته این شهرستان خبر داد.

مهری پالایی با اشاره به تشکیل کمیته های فرعی شامل آموزش و پژوهش، فرهنگی، سلامت، امنیت و اطلاع رسانی گفت: فعالانی که در این کمیته عملکرد مطلوبتری داشته باشند در اتاق فکر فرمانداری بکار گیرفته می شوند.

یک پاسخ

  1. وقتی به خانواده خودم نگاه می کنم:
    1 خواهرم بخاطر اعتیاد و بیکاری همسرش ازش جدا شده چرا؟ چون مواد مخدر مثل قره قروت تو هر بقالی ایی پیدا میشه یا برای فراهم کردن براحتی راهنمایی میشی!
    2 برادر کوچکتر لیسانسه ام جرات ازدواج کردن نداره چرا؟ چون توان فراهم کردن حداقل امکانات اونم با پایین ترین توقعات را نداره!(اونوقت توقع هم داریم این وهمسالانش برای براورده کردن نیاز هاشون به فساد اخلاقی و اعتیاد کشیده نشن؟)
    3 زمانی که من کلاس سوم راهنمایی بودم 30 نفر به صورت سه ردیف سه نفری تو یک کلاس توی یک روستای 400 خانواری بودیم الان برادر زنم کل کلاسشان 7 نفرن البته مردم حق دارن بچه نمیارن چون من الان توی دو تاش موندم و خانوده های 8-9 نفری قدیم رو معجزه میدونم هر چند خیلی ساده تر زندگی می کردن
    پس با این تفاسیر خدا آخر عاقبتمان را بخیر کند و بخاطر خدا هم (همگی) کمی بفکر جوونا باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *