ساخت اولین هتل 4 ستاره در کاشمر

شهردار کاشمر از ساخت اولین هتل 4 ستاره در مرتفع‌ترین مکان که‌ به نام “بام شهر کاشمر” معروف است با همکاری بخش خصوصی خبر داد.

جعفر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خراسان، با اشاره به اینکه کاشمر سالیانه پذیرای سه و نیم میلیون زائر است، از کاشمر به عنوان دومین شهر زیارتی استان خراسان نام برد و افزود: احداث مکان اقامتی به خصوص هتل در میزان ماندگاری زائران موثر است.

وی با بیان اینکه طرح جامع گردشگری سایت پیرامون امام‌زاده سید مرتضی در حال انجام است، از ملزومات این سایت را احداث هتل دانست و عنوان کرد: در بررسی‌های به عمل آمده احداث هتل در تپه مربوط به بام کاشمر جانمایی شده است که نقش بسیار مطلوب و اثرگزاری در ارتقاء صنعت گردشگری، توریست و اشتغالزایی منطقه دارد.

سلیمانی با اعلام اینکه ساخت اولین هتل در منطقه با مشارکت بخش خصوصی اجرا خواهد شد، اظهار کرد: احداث هتل 4 ستاره در زمینی به مساحت 12 هکتار احداث می‌شود.

شهردار کاشمر خاطرنشان کرد: زمین مورد نظر سرمایه‌گذار در تملک دولت است که امیدواریم همکاری‌های لازم از سوی ادارات مربوطه صورت گیرد.

وی بیان کرد: اگرچه سرمایه‌گذار حدود 500 میلیارد ریال را برای احداث هتل در مکان مذکور هزینه خواهد کرد، امید است با تصویب شورا اجازه صدور پروانه ساختمانی رایگان برای تشویق سرمایه‌گذار صادر شود.

سلیمانی یادآور شد: پروانه ساختمانی رایگان برای تشویق سرمایه‌گذار منوط به اجرای پروژه در بازده زمانی مشخص است.

شهردار کاشمر افزود: از مسئولان مرتبط می‌خواهم در صدور مجوزهای قانونی همکاری لازم را با فرد سرمایه‌گذار داشته باشند.

5 پاسخ

  1. اقای شهردار برای نمایندگی می خواهند شرکت کنند فقط تبلیغات است

  2. به همه همشهریان عزیزم تبریک عرض میکنم امیدوارم به زودی به بهره برداری برسه.

    راستی یک مطلب بسیار قابل توجه درباره آذر برزین مهر دیدم که با استنادات علمی میگه این آتشکده در کاشمر بوده بد نیست پایگاه اطلاعرسانی کاشمر عزیزمان آن را منتشر کنه.

    ایسنا: آتشکده اصلی آذربرزین مهر کجاست؟
    http://khorasan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=70188

  3. افرین بر شهردار توانمند شهر کاشمر مهندس سلیمانی وکارکنان زحمتکش شهرداری

  4. دراین چندسال کاشمرنه به اندازه نیازهایش امکانات داشته نه نسبت به پیشرفت دیگرجاها تلاش شده واقعرازاینهمه دست رودست گذاشتن چیزی جزخیانت به خودمان وشهرمان هست امیدوارم کاشمرروی توسعه راببیند

  5. اگه مث بقیه قولاشون نباشه خوبه.خداکنه احداث بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *