کمک یک میلیارد ریالی یک خیّر به حوزه سلامت کاشمر

گروه اجتماعی: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر از کمک یک میلیارد ریالی خانواده مرحوم حاج طاهرخان محولاتی شمس‌آباد به حوزه سلامت شهرستان کاشمر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، دکتر محمد جواد یزدانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر، صبح امروز چهارم تیرماه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: خانواده مرحوم حاج طاهرخان محولاتی در یک کار نیک و خداپسندانه هزینه مراسم هفتم و چهلمین روز درگذشت مرحوم پدر بزرگوارشان را به مبلغ یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر اهدا کردند.

وی با بیان اینکه این مبلغ صرف خرید تجهیزات جهت بیمارستان شهید مدرس(ره) شهرستان کاشمر خواهد شد، عنوان کرد: خوشبختانه در شهرستان کاشمر شاهد رواج یک فرهنگ حسنه و نیکو هستیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر با اشاره به اینکه کمک‌ها کاری ماندگار و عام‌المنفعه بوده و ثواب آن نیز در آخرت به روح آن مرحومان می‌رسد، اظهار کرد: برخی از خانواده‌ها به جای اینکه هزینه‌های گزاف و سرسام آور مراسم هفتم و چهلم را صرف امور بیهوده کنند این هزینه را به احسن تبدیل کرده و صرف امور خیر و ساختن باقیات و صالحات برای آن عزیزان می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *