مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمرگفت: 2500قلیان در کاشمرمعدوم شد

دکتر محمد جواد یزدانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر در حاشیه مراسم معدوم‌سازی 2 هزار و 500 قلیان در شهرستان کاشمر خاطر نشان کرد: طرح جمع‌آوری قلیان از چایخانه‌ها و میادین عمومی در راستای اجرای قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات و در شش ماه گذشته در بازرسی از واحدهای عرضه‌کننده،تعداد 2 هزار و 500 قلیان جمع‌آوری شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر با بیان اینکه در اجرای این طرح در بازرسی از تمامی چایخانه‌های سنتی در سطح شهر، ضمن جمع‌آوری قلیان‌های موجود تعدادی از آنها نیز پلمب شده‌اند، خاطرنشان کرد: بازدیدهای انجام گرفته به صورت مشترک توسط بازرسین بهداشت محیط این شبکه، اداره اماکن و نیروی انتظامی شهرستان انجام شده است.

وی افزود: مصرف قلیان آثار زیان‌باری به دنبال دارد لذا خانواده‌ها باید نسبت به استفاده نزدیکانشان از قلیان هوشیار باشند و آنان را از مضرات آن آگاه سازند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت:بادستور دادستان کاشمر به منظور آگاه‌سازی شهروندان نسبت به این مضرات استفاده از قلیان،موارد جمع آوری شده در حضور جمع کثیری از شهروندان کاشمری در حاشیه میدان شهید غلامی کاشمر معدوم شد.

Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *