صعود فوتبال کاشمر به لیگ برتر استان

رئیس هیئت فوتبال کاشمر گفت: تیم‌های فوتبال کاشمر و نیشابور با برتری مقابل حریفان به مسابقات لیگ برتر نوجوانان خراسان رضوی صعود کردند.
به گزارش تابناک خراسان رضوی محمود قانعی زارع در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: مسابقات فوتبال زیرگروه لیگ نوجوانان خراسان رضوی با حضور تیم‌های فوتبال از شهرستان‌های طرقبه، نیشابور، خاف، تربت‌حیدریه، قوچان، کاشمر و گناباد به میزبانی کاشمر و در مدت پنج روز در استادیوم آزادی این شهرستان برگزار شد.
وی بابیان اینکه تیم‌های شرکت‌کننده در دو گروه سه و چهار تیمی با هم رقابت کردند، یادآور شد: در پایان مرحله نخست این مسابقات تیم‌های نیشابور و خواف از گروه «الف» و تیم‌های کاشمر و طرقبه از گروه «ب» به مرحله نهایی صعود کردند.

رئیس هیئت فوتبال کاشمر با اشاره به اینکه در مرحله نیمه‌نهایی چهار تیم راه‌یافته با هم رقابت کردند، گفت: در نخستین بازی تیم نیشابور با نتیجه یک‌بر صفر طرقبه را شکست و تیم کاشمر نیز در یک بازی پر گل تیم خواف را با نتیجه 4 بر یک شکست داد و به مرحله نهایی مسابقات راه یافت.

قانعی با بیان اینکه در دیدار رده‌بندی تیم طرقبه با شکست تیم خواف به مقام سومی این دوره از مسابقات دست‌یافت تصریح کرد: تیم‌های کاشمر و نیشابور نیز با کسب عناوین نخست و دومی در این رقابت‌ها جواز حضور به مسابقات لیگ برتر نوجوانان خراسان رضوی را کسب کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *