مردم کاشمر به بهشت بقیع نمی‌روند

‌شهردار کاشمر گفت: متاسفانه علی‌رغم کارها و هزینه‌های انجام گرفته، اما هنوز مردم کاشمر تمایلی به دفن اموات در بهشت بقیع ندارند.

به گزارش خبرنگاران خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)– منطقه خراسان، جعفر سلیمانی در بازدید از قبرستان بقیع با اشاره به اینکه تا کنون کارهای بسیاری از جمله کف‌سازی و محوطه‌سازی در بهشت بقیع انجام شده اما با این کارها مشکل ما حل نمی‌شود، افزود: علی‌رغم هزینه‌های بسیاری که قبرهای امامزاده سید حمزه (ع) و آرامگاه شهید مدرس در مقایسه با بهشت بقیع دارد، اما شهروندان تمایل ندارند مردگان خود را در این مکان دفن کنند.

وی در ادامه با با بیان اینکه در سال جاری 100 میلیون تومان برای غسالخانه اعتبار اختصاص داده‌ایم که 50 میلیون تومان آن به خرید آمبولانس و تجهیز آن اختصاص یافته است، اظهار کرد: به همت یکی از شهروندان سالن 500 متر مربعی برای ساماندهی غسالخانه که از وضعیت نامطلوبی برخوردار بوده، ساخته خواهد شد.

شهردار کاشمر با اعلام اینکه تا یک ماه آینده سوله جدید غسال‌خانه نصب خواهد شد، اظهار کرد: سایر هزینه‌ها که بالغ بر200 میلیون تومان خواهد شد را باید خود شهرداری بپردازد.

سلیمانی در پایان در خصوص علل تعطیلی پروژه ساماندهی بهشت بقیع گفت: به علت رعایت حریم جاده پروژه تعطیل شده است.

در همین خصوص، رئیس شورای شهر از شهردار کاشمر خواست اقدام به ارائه خدمات مطلوبی در این مکان کنند.

سید حسین حسینی با بیان اینکه با ارائه خدمات مطلوب و فراهم کردن امکانات مورد نیاز و فضاسازی مناسب، ابتدا کسانی که وضعیت مالی مطلوبی ندارند، مراجعه خواهند کرد، سپس با ساخت قبرهای خانوادگی، سایر اقشار هم برای دفن اموات خود به بهشت بقیع مراجعه می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *