وجود امکانات و تجهیزات پزشکی کاشمر را به شهر گردشگر سلامت تبدیل کرده است

مهدی فروزان روز یکشنبه در مراسم تجلیل از پزشکان و داروسازان این شهرستان افزود: کاشمر به خاطر وجود بقاع امامزادگان نه تنها سالانه میزبان سه و نیم میلیون زائر و مسافر است بلکه با وجود امکانات پزشکی، دو بیمارستان و مراکز درمانی و پزشکان مجرب به عنوان قطب گردشگری سلامت به مردم شهرستان های خلیل آباد، بردسکن، فیض آباد و مه ولات نیز خدمات ارائه می کند.
وی با بیان اینکه شهرستان کاشمر به همت جامعه پزشکی و کادر بهداشتی و درمانی مجرب توانسته است با ارائه خدمات مطلوب به جمعیت 160 هزار نفری کاشمر به جمعیت 500هزار نفری شهرستان های همجوار نیز خدمات درمانی ارائه کند اظهار کرد: حضور بیمارانی از شهرستان های جنوب و شرق خراسان رضوی در کاشمر برای درمان بیماری نشان از توانمندی و ارائه خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی و از افتخارات مردم این خطه است.
وی افزود: زایشگاه بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر در راستای ارتقای سلامت نوزاد و مادر در بین بیمارستان های کشور موفق به کسب رتبه برتر شده که کسب چنین توفیقاتی مرهون تلاش و خدمات پزشکان و مجموعه بهداشتی و درمانی شهرستان است.
رییس نظام پزشکی کاشمر نیز در این مراسم از عضویت 350 پزشک از شهرهای کاشمر، خلیل آباد و بردسکن در نظام پزشکی این شهرستان خبر داد.
علیرضا ناصری گفت: هم اکنون 98 پزشک عمومی، 66 متخصص، یک فوق تخصص، 25 دندانپزشک، 30 داروساز، 92 ماما و 38 لیسانس عضو سازمان نظام پزشکی این شهرستان هستند.
وی با اشاره به صدور و تمدید 41 پروانه فعالیت در نظام پزشکی کاشمر و نیز اخذ موافقت پنج مجوز درمانی برای شهرستان های کاشمر و بردسکن در یک سال اخیر اظهار کرد: در این مدت 51 کارت درمانی نیز صادر و تعویض شده است.
ناصری گفت: طی یک سال گذشته 51 فقره پرونده در واحد انتظامی این سازمان تشکیل شده که از این تعداد 15 پرونده منجر به صدور رأی و دو پرونده منجر به رضایت شاکی شده و 34 پرونده نیز در دست بررسی است.
وی با اشاره به ثبت 37 فقره پرونده در هیات بدوی انتظامی در مدت مزبور افزود: طی10 جلسه این هیات برای 28 پرونده رای صادر شده و 9 پرونده دیگر در دست بررسی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *