انتقال تیم پیام وحدت مشهد به شهرستان کاشمر

به گزارش به گزارش “دی اسپورت” ؛ علی شیخ الاسلامی در گفت و گو با خبرنگار “دی اسپورت” در خصوص بدهی باشگاه پیام وحدت مشهد اظهار داشت: با تلاشی که داشتیم در آخرین فرصت مشکل بدهی باشگاه را حل نموده ایم و با توجه به اینکه تیم شهرداری ارومیه حریف ما در مرحله نخست جام حذفی انصراف خود را اعلام نموده است تیم فوتبال پیام به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کرده است.
مدیرعامل پیام وحدت ادامه داد: برای حضور در لیگ دو کشور از حدود 2 ماه پیش سرمربی خود را انتخاب و آرمین رهبر را برای نیمکت خود انتخاب کرده‌ایم. به هر حال ما نمی‌خواستیم زمان را از دست بدهیم و تلاش کردیم با توجه به هدف‌گذاری خودمان بر مبنای استفاده از نیروهای بومی استان یک مربی خراسانی را در راس هرم تیم قرار دهیم و بر‌این‌اساس از بین ۴ یا ۵‌گزینه بومی آرمین رهبر را انتخاب کردیم.علی شیخ‌الاسلامی افزود: آرمین رهبر یکی از مربی‌های خوب استان است که اتفاقا شکل‌گیری پیام هم با خود وی بوده است و بیش‌از ٩٠‌درصد بازیکنان نیز شاگردان وی محسوب می‌شوند و بی‌تردید می‌توانیم در طول مسابقات موفق باشیم.
شیخ‌الاسلامی در ادامه درباره خروج امتیاز تیمش از مشهد و رفتن به کاشمر گفت: در جلسه روز گذشته که با حضور فروزان فرماندار کاشمر، سلیمانی شهردار این شهرستان، روشن دل رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر، قانعی رئیس هیات فوتبال این شهرستان و مجتبی علوی در کاشمر برگزار شد تصمیم گرفته شد این تیم برای یک فصل به کاشمر عزیمت کند.

وی ادامه داد: به همین دلیل کلیه بازی‌های خانگی این تیم در ورزشگاه آزادی کاشمر برگزار می‌شود که از این موضوع استقبال بسیار خوبی شد. پیش از این نیز 4 روز در این شهرستان اردو داشتیم و از امکانات خوب این شهر که شامل 4 زمین فوتبال بود بازدید کردیم به همین منظور تشکر ویژه‌ای از مسئولین و مردم کاشمر برای این همکاری داریم.

شیخ الاسلامی تصریح کرد: فرمانداری، شهرداری و واحد صنعتی این شهرستان به عنوان اسپانسر از این تیم حمایت می‍‌کنند. در روزهای گذشته پیام وحدت یک دیدار دوستانه با تیم منتخب کاشمر نیز داشت و همچنین عنوان شد که در پایان فصل در صورت توافق طرفین، برای سال‌های آینده نیز تیم در کاشمر بماند.

مالک تیم پیام وحدت ادامه داد: هفته آینده تیم اصلی با بازیکنان نهایی مشخص خواهند شد. با ایمان نعمت پور بازیکن مشهدی فصل گذشته پاس همدان، داوود دانش دوست بازیکن کاشمری ابومسلم و رضا عافیت طلب نیز صحبت‌های اولیه شده و زمینه حضور این بازیکنان در پیام وحدت فراهم شده است.

5 پاسخ

  1. سلام ایا بهتر نیست متولی ورزش به فکر توسعه ورزش همکانی وسلامت عمومی جامعه باشد ویا فوتبال پایه رارشد وتوسعه دهند ورود افراد غریبه دردی از ورزش رادوانمی کند اقای روشندل ازکارهای نمایش دست بردارید تا کی باید حسرت وحرص گذشته رابخوریم جایگاه ورزش کاشمر کجاست /

  2. سلام اتفاقاٌ جای تشکرداردچون به پیشرفت شهرمان کمک می کنه

  3. ازکی بازی های پیام توکاشمرشروع میشه؟

  4. تبریک به شهرستان کاشمر. خیلی عالیه. این تیم هم از بلاتکلیفی در اومد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *