وزیر نیرو ۵شنبه به کاشمر سفر خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری برنا ازخراسان رضوی، مهدی فروزان با اعلام این خبر اظهارداشت: وزیر نیرو درراستای بررسی مشکلات ترشیز بزرگ در زمینه آب و برق و بررسی مشکلات کشاورزان روز 5شنبه 12شهریورماه به شهرستان سفر خواهد نمود.
وی افزود: در این سفر مهندس مقدوری معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری و مدیران کل حوزه آب و برق استان وزیر نیرو را همراهی خواهند نمود.
وی در تشریح سفر مهندس چیت چیان وزیر نیرو به شهرستان گفت: بررسی مشکلات شهرک صنعتی در خصوص تامین برق واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی،بررسی مشکلات پروژه فاضلاب شهری، بررسی وضعیت برق مسکن مهر ومشکلات آب روستایی از مهمترین موضوعاتی است که در سفر وزیر نیرو به شهرستان مورد بررسی قراخواهد گرفت.
فروزان مراسم رسمی استقبال از وزیر و هیات همراه،کلنگ زنی پروژه فاضلاب شهری کاشمر،شرکت در همایش اقتصاد مقاومتی و بازدید از شهرک صنعتی کاشمر و کارخانه های فولاد وکاشی لعاب زهره را از برنامه های سفر وزیر به شهرستان عنوان نمود.
فرماندار کاشمر در ادامه گفت : سومین همایش اقتصاد مقاومتی با محوریت آب وبرق با حضور فعالان بخش کشاورزی و صنعتگران و مدیران شهرستانهای کاشمر خلیل آباد وبردسکن ساعت 9 صبح در محل مجتمع فرهنگی سرو کاشمر برگزارومشکلات ترشیز بزرگ در حوزه آب وبرق در این همایش مورد بررسی قرار خواهد گرفت

یک پاسخ

  1. بررسی مشکلات پروژه فاضلاب شهری یا کلنگ زنی پروژه…؟

    امیدوارم این پروژه ختم بخیر شود…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *