سارقان حرفه ای مشهد در کاشمر به دام افتادند

دو سارق حرفه ای خودرو که 11 فقره سرقت پژو پارس را در پرونده انتظامی خود داشتند توسط ماموران پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شدند.
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از خراسان، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی روز گذشته به خبر نگار ما گفت: باشکایت تعدادی از شهروندان که از تمامی آنها خودرو های پژو پارس به سرقت رفته بود موضوع به صورت ویژه ای در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و گروهی از کارآگاهان مجرب دایره مبارزه با سرقت، مسئول پیگیری و به نتیجه رساندن پرونده مذکور شدند.

سرهنگ کارآگاه حسین بید مشکی با اشاره به دستگیری دو عامل اصلی سرقت ها در کاشمر تصریح کرد: ماموران دایره سرقت پلیس آگاهی که دست به تحقیقات پلیسی گسترده ای در این باره زده بودند، تمامی سر نخ ها را دنبال کردند تا اینکه اطلاعات به دست آمده، نشان داد که سرقت ها کار دو سارق حرفه ای خودرو به نام های دانیال و روح ا… است که پس از انجام آخرین سرقت در مشهد به شهر کاشمر گریخته و در آنجا مخفی شده اند.

در نهایت گروهی از کارآگاهان دایره سرقت با کسب نیابت قضایی، راهی شهر مذکور شدند و توانستند با کمک ماموران پلیس آگاهی کاشمر، محل اختفای دو سارق راشناسایی و آنها را دستگیر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *