سارق باغ های گردوی این شهرستان شناسایی و دستگیر شد

با هوشیاری پلیس شهرستان کاشمر،سارق باغ های گردوی این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از کاشمر بصیر،سرهنگ حسن هوشنگی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از باغهای گردو واقع در مسیر کوهستانی کاشمر به نیشابور، گشت های هدفمند در این محدوده فعال شدند.

جانشین فرمانده انتظامی کاشمرافزود: پس از چند روزدستگیری سارق باغهای گردوی کاشمر انجام گشت های پیشگیرانه در ساعت ۰۶۰۰ روز گذشته گشت تجسس کلانتری ۱۱ جانبازان در حین گشت زنی در محدوده تعیین شده به یک نفر موتورسوار که با در داشتن کیسه گردو در اطراف باغات گردو پرسه زنی می رد مظنون و وی را مورد بازجویی قرار دادند.

وی ادامه داد: با توجه به تناقض گویی های این فرد، وی به منظور انجام تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال یافت. این جوان ۲۸ ساله که در ابتدا منکر هرگونه سرقتی بود،با انجام بازجوییهای علمی پلیس، لب به اعتراف گشود و به شش فقره سرقت گردو از باغات محدوده شصت دره کاشمر و فروش آنها در بازار اعتراف کرد.

هوشنگی در پایان ضمن اشاره به تحویل این متهم به دادسرا اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن فصل برداشت محصولات باغی در این شهرستان، گشت های ویژه پیشگیری از سرقت در مناطق روستایی فعال و زمینه را برای وقوع سرقت محصولات کشاورزی ناامن کرده است.

یک پاسخ

  1. با انجام بازجوییهای علمی پلیس ، لب به اعتراف گشود
    بازجوییهای علمی پلیس ، رو خوب اومده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *