تصویب برجام با وحدت محقق شد

ایرنا- امام جمعه کاشمرگفت: تصویب برجام در سایه وحدت ملی محقق شد و با توجه به خواسته رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه در بررسی برجام جامعه دچار اختلاف نشود، وحدت ملی شکل گرفت.
امام جمعه کاشمر: تصویب برجام با وحدت محقق شد
حجت الاسلام والمسلمین سید قاسم یعقوبی در خطبه های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه کاشمر افزود: مراحل تصویب قانونی برجام در شورای عالی امنیت ملی، مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان طی شد.
وی ابراز امیدواری کرد با تصویب برجام و هماهنگی به وجود آمده شاهد پیشرفت کشور در حوزه مسائل اقتصادی، برداشتن تحریمها و رفع مشکلات معیشتی مردم باشیم.
خطیب جمعه کاشمر در ادامه همچنین اتحاد بین ایران، جبهه مقاومت، حزب الله و روسیه را موجب از بین رفتن داعش در منطقه دانست.
وی گفت: هرچند در گذشته کشورهای مسلمان منطقه با توطئه های رژیم صهیونیستی و استکبار از هم جدا شده بودند اما در شرایط فعلی همه این کشورها به نتیجه رسیده اند که تنها راه مقاومت، اتحاد با یکدیگر است.
حجت الاسلام یعقوبی افزود: صهیونیسم غاصب در چند روز اخیر خشم مسلمانان کرانه باختری را برانگیخته است لذا ائتلاف این چند کشور با سایر کشورهای غربی و عربی متفاوت است.
وی همچنین با اشاره به فاجعه منا گفت: اگر ایران و پیام قهرمانانه و شجاعانه رهبر انقلاب نبود قریب پنج هزار جنازه در همان عربستان زیر خاک می شد و سایر کشورهای اسلامی هم سخنی نمی گفتند.
امام جمعه کاشمر افزود: حج امسال بی لیاقتی و بی تدبیری آل سعود را به نمایش گذاشت لذا شاهزادگان سعودی باید از این حوادث درس عبرت بگیرند و پاسخگو باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *