انتخاب‌اعضای‌هیأت‌رئیسه‌شورای‌اسلامی‌کاشمر

عضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان کاشمر در جلسه علنی امروز با حضور تمامی اعضا انتخاب شدند.
در نوزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرستان کاشمر انتخابات هیئت رئیسه در دستور کار قرار گرفت؛ به طوری که برای تصدی پست ریاست دو کاندیدا، نایب رئیس دو نفر و برای پست منشی و خزانه‌داری دو کاندیدا اعلام آمادگی کردند.

بر این اساس پس از انجام رأی‌گیری، رضا زنده‌جانی با چهار رأی در مقابل تک رأی سمیه اسماعیلی بر صندلی ریاست شورای این شهرستان در سومین سال فعالیت چهارمین دوره شوراهای اسلامی تکیه زد.

برای تصدی پست نایب رئیس شورای اسلامی این شهرستان نیز مهری پالایی که پیش از این ریاست این شورا را بر عهده داشت با سه رأی در مقابل دو رأی محمد زنده‌دل انتخاب شد.

همچنین برای پست منشی محمد زنده‌دل با پنج رأی و برای پست خزانه‌داری سمیه اسماعیلی انتخاب شدند.

در ادامه رضا زنده‌جانی پس از انتخابش به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان کاشمر، از اعتماد و اطمینان همکارانش تشکر کرد و گفت: امیدوارم در سایه همکاری و تعامل بتوانیم در راستای اهداف و وظایف محوله گام برداریم.

رئیس جدید شورای اسلامی شهرستان کاشمر با تأکید بر اینکه با ایجاد ارتباط و تعامل با شوراهای اسلامی شهر و روستا باید مشکلات و دغدغه مردم شناسایی و از طریق شورای شهرستان پیگیری شود، خاطرنشان کرد: ارائه پیشنهاد در زمینه توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی‌ این شهرستان به دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط و کمیته برنامه‌ریزی، نظارت بر حسن اجرای تصمیمات شورای شهرستان، هماهنگی و رسیدگی به مسائل و حل و فصل مشکلات فی‌مابین شوراهای‌ شهر و بخش، در مواردی که قابل پیگیری قضایی نیست و نظارت بر عملکرد و فعالیت‌های شوراهای بخش و شهر بخشی از وظایف شورای این شهرستان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *