بارش 13.4 میلیمتری باران در کاشمر

رئیس هواشناسی کاشمر از بارش 13.4 میلیمتری باران در دو ساعت اولیه بامداد امروز در این شهرستان خبر داد و گفت: میزان بارندگی در ابتدای سال زارعی جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش 9.3 میلیمتری برخوردار بوده است.
به گزارش تابناک خراسان رضوی علی اصغرزاده در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: تا ساعت سه و نیم بامداد امروز 13.4 میلیمتر بارندگی داشتیم که از این مقدار 12.4 میلیمتر در 2 ساعت اولیه بامداد و یک میلیمتر دیگر صبح امروز بوده است.
وی با بیان اینکه از شروع فصل زراعی جاری (94-95) تاکنون 16.3 میلیمتر بارندگی در کاشمر به ثبت رسیده است، گفت: در این مدت 40 روزه بارش‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته از افزایش 9.3 میلیمتری برخوردار بوده است.

رئیس هواشناسی کاشمر با اشاره به ثبت 38.5 میلیمتر بارندگی در 40 روز ابتدای سال زارعی جاری خاطرنشان کرد: سال گذشته در همین مدت 23.8 میلیمتر بارش در کوهسرخ ثبت شده و این نشان‌دهنده افزایش 14.7میلیمتری باران در منطقه کوهسرخ است.

وی مجموع بارش در سال زارعی گذشته کاشمر را 149.3 میلیمتر و کوهسرخ را 314.6 میلیمتر اعلام کرد و تصریح کرد: بارش‌ها در فصل زارعی گذشته کاشمر از کاهش 12.8 میلیمتری و در بخش کوهسرخ با افزایش 56.5 میلیمتری نسبت به مدت مشابه سال قبل آن روبه‌رو بوده است.

اصغرزاده با بیان اینکه بر اساس نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی پاییز امسال کاشمر شاهد بارش‌های بیشتر از نرمال خواهد بود، یادآور شد: در 24 ساعت آینده شاهد بارش‌های پراکنده و افت دما نیز خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *