وقف حسینیه‌ای توسط پدر شهید نظری در کاشمر

رشید سلحشور با ارائه گزارشی از فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر در شش ماهه نخست سال جاری، عنوان کرد: با استقبال خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان کاشمر 11 مورد وقف قابل توجه در شش ماهه نخست امسال به ثبت رسیده است که از مهمترین‌ آنها می‌توان به وقف حسینیه بسیار وسیعی توسط پدر شهید مجید نظری اشاره کرد که تا کنون در این حسینیه قریب به 2 میلیارد تومان هزینه شده است.
وی افزود: وقف شهید از جمله مواردی است که می‌تواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بسیار موثر باشد و لازم است در این زمینه با جدیت برنامه‌ریزی کرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر گفت: در شش ماهه نخست امسال همچنین 15 یادواره روستایی و 7 یادواره شهیدان شهرهای شهرستان کاشمر برگزار شد که از جمله مهم‌ترین این یادواره‌ها می‌توان به یادمان منطقه‌ای شهدای ارتش اشاره کرد.
سلحشور با اشاره به اهمیت توجه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: در راستای طرح سپاس و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران که از مأموریت‌های اصلی بنیاد است، هر هفته‌ دیدارهایی با خانواده‌های شهدا و ایثارگران با همراهی فرماندار و امام جمعه کاشمر صورت می‌گیرد.
وی افزود: این دیدارها در راستای تکریم و تعظیم خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان کاشمر است و خوشبختانه بنیاد این شهرستان در 350 دیدار فعالیت خوبی در این زمینه داشته است.
سلحشور بیان کرد: با همکاری‌های صورت گرفته میان دستگاه‌های متولی اعزام مسافرین زیارتی و سیاحتی به دیگر شهرها از ابتدای امسال بیش از 500 نفراز خانواده‌های شاهد و ایثارگر در قالب اردوهای زیارتی و یا سیاحتی به مشهد مقدس و یا دیگر شهرها اعزام شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *