گردهمایی بزرگ دانشجویان بسیجی کاشمر برگزار شد

گروه سیاسی: گردهمایی بزرگ دانشجویان بسیجی صبح امروز با حضور مسئولان و جمعی از دانشجویان بسیجی کاشمر در محل جهاد دانشگاهی این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، گردهمایی بزرگ دانشجویان بسیجی کاشمر، صبح امروز، دوم آذرماه با حضور معاون سیاسی ـ اجتماعی فرمانداری و نماینده ولی فقیه در سپاه کاشمر، جمعی از اساتید و دانشجویان بسیجی دانشگاه‌ها در محل جهاد دانشگاهی شهرستان برگزار شد.

در این مراسم صادق باغبان، رئیس جهاد دانشگاهی کاشمر با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج به فرموده رهبر معظم انقلاب یک نهاد نیست بلکه یک جریان و حرکتی فرهنگی است که ریشه در عاشورای سال 61 دارد زیرا هدف بسیج به قیام اباعبدالله الحسین(ع) برمی‌گردد از همین رو ظلم است که بخواهیم بسیج را به زمان و مکان خاصی محدود کنیم.

وی با تأکید بر اینکه بسیج فرهنگی است که نه محدودیت زمانی و نه مکانی دارد، بلکه در اقصی نقاط جهان از جمله کشورهای مسلمان جای گرفته است، عنوان کرد: به تأسی از همین فرهنگ ایثار و شهادت است که امروز جبهه مقاومت در برابر زورگویان و زیاد‌خواهان شکل گرفته است و از حریم اسلام و ولایت دفاع می‌کند.

مولا امیرالمومنین علی(ع) بهترین شاخص اندازه گیری تفکر بسیجی است

حجت‌الاسلام علیرضا چهکندی‌نژاد، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کاشمر در ادامه با بیان اینکه بهترین تعریف از بسیج سخن رهبر معظم انقلاب است که فرمودند: «بسیجی یعنی امیرالمؤمنین علی(ع) که همه وجودش را در راه اسلام قرار داد»، گفت: اگر به دنبال آرمان بسیجی هستیم باید به دنبال امیرالمؤمنین(ع) برویم و خودمان را جا پای ایشان بگذاریم و ببینیم برای اسلام، قرآن، شهدا و آرمانهای علی(ع) چه کرده‌ایم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کاشمر بهترین شاخص اندازه‌گیری تفکر بسیجی را مولا امیرالمؤمنین علی(ع) دانست و اظهار کرد: در سایه ایثارگری‌ها، شجاعت و صبوری بسیجیان بود که امروز شاهد این عزت و اقتدار نظام اسلامی هستیم.

وی با بیان اینکه آنچه امروز دشمنان از آن می‌ترسند و واهمه دارند ولی جرأت به زبان آوردن آن را ندارند تفکر بسیجی و قرآنی است، افزود: دشمن از تفکر ذلت‌ناپذیری که در بسیج و بسیجیان جریان دارد، می‌ترسد.

وی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی در هر کجا ورود پیدا کرده دشمن را زمین‌گیر و وادار کرده زورگویان و مستکبران در پای حق و حقیقت زانو بزنند و اقرار به شکست خود کنند، تصریح کرد: اگر امیرالمؤمنین(ع) کلید فتوحات پیامبر اسلام(ص) بود، کلید مشکلات این نظام هم تفکر بسیجی است.

یادآور می‌شود، در پایان مراسم بیانیه بسیج دانشجویی جهاد دانشگاهی کاشمر به مناسبت هفته بسیج قرائت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *