کاشمر میزبان انجمن ادبی رضوی می‌شود

در هفتاد و هشتمین سالگرد شهادت آیت الله مدرس(ره)؛
کاشمر میزبان انجمن ادبی رضوی می‌شود
در آستانه هفتاد و هشتمین سالگرد شهادت آیت الله سید حسن مدرس(ره) و نیز به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی، شاعران انجمن ادبی رضوی، میهمان مجتمع فرهنگی شهید آیت الله مدرس(ره) در شهر کاشمر می شوند.
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، در این شب شعر آیینی که 8 آذر ماه به همت موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی و مشارکت موسسه آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) برگزار می گردد، محمدجواد غفورزاده(شفق)، محمدعلی سالاری ثانی و غلامرضا شکوهی از اساتید پیشکسوت انجمن ادبی رضوی، حضار را از اشعار خود بهره مند می نمایند.

همچنین محمدمهدی سیار شاعر کتاب «بی خوابی عمیق» و علی محمد مودب صاحب کتاب «عاشقانه های پسر نوح»، دو شاعر جوان آیینی سرای ساکن پایتخت هستند که به دعوت انجمن ادبی رضوی در این محفل سوگواری شرکت کرده و به شعرخوانی می پردازند.

گفتنی است انجمن ادبی رضوی با سابقه بیش از 25 سال فعالیت در حوزه شعر آیینی و مذهبی تا کنون شب شعرهای ملی و بین المللی متعددی را در مشهد و سایر شهرهای کشور تدارک دیده است. شب شعرهای «ملکوت هشتم» به مناسبت ایام دهه کرامت و شب شعر بین المللی «رسول عشق» در مقام حضرت محمد(ص) با حضور شعرایی از کشورهای هندوستان، پاکستان و افغانستان از آن جمله است.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *