جعفر سلیمانی: سی درصد بودجه شهرداری کاشمر محقق شد

جعفر سلیمانی صبح امروز در یکصد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کاشمر اظهار داشت: در شش ماهه ابتدای امسال 82 میلیارد ریال بودجه شهرداری کاشمر محقق شده است و با توجه به استقبال شهروندان برای پرداخت عوارض در نیمه دوم سال و بهره مندی از تخفیف پیش‌بینی می‌شود بودجه امسال نیز به طور کامل محقق شود.
وی با بیان اینکه شهرداری در نیمه دوم سال در بحث تحقق بودجه‌ای از وضعیت بهتری برخوردار است، گفت: در سایه حمایت شورا، تلاش پرسنل و همراهی مردم روند پرداختی مردم با اجرای طرح اعطای تخفیف در دهه فجر در شش ماهه دوم افزایش می‌یابد.
شهردار کاشمر با اشاره به واریزی 700 میلیون تومانی از محل ارزش افزوده به حساب شهرداری در هشت ماهه نخست امسال یادآور شد: مهر سال گذشته 750 میلیون تومان از محل ارزش افزوده به حساب شهرداری واریز شد که این رقم امسال به 150 میلیون تومان و واریزی 400 میلیونی آبان سال گذشته به 43 میلیون تومان رسیده است.
وی با بیان اینکه تنها پیمانکار خدمات شهری  شهرداری کاشمر در آبان ماه 23 میلیون تومان به حساب دارایی واریز کرده است، خاطرنشان کرد: شهرداری کاشمر در این زمینه به دارایی بدهکار نیست.
سلیمانی با تأکید بر اینکه برنامه‌ای برای افزایشی مبنای عوارضات نداریم تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در همین سطحی که با مردم به تعاملات خوبی دست یافته‌ایم آن را حفظ کنیم.
در ادامه این جلسه محمد نسیانی مسئول واحد درآمد، حسن ابراهیمی مسئول واحد نوسازی و ایمان پاکروان مسئول واحد ساختمان شهرداری کاشمر ضمن اعلام گزارشی از وضعیت کاری واحد، به سئوالات اعضای شورای اسلامی شهر کاشمر پاسخ دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *