هفتاد و هشتمین سالروز شهادت آیت‌الله مدرس در کاشمر برگزار شد

کاشمر-مراسم هفتاد و هشتمین سالروز شهادت آیت‌الله مدرس با حضور نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در محل آرامگاه آن شهید در شهرستان کاشمر برگزار شد.
به گزارش خبرنگار مهر، مراسم گرامیداشت هفتاد و هشتمین سالروز شهادت آیت‌الله مدرس صبح سه‌شنبه با حضور تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در محل آرامگاه آن شهید و با قرائت پیام رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

مدرس الگویی بی‌بدیل و نماینده شایسته ملت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام خود به مناسبت برگزاری هفتاد و هشتمین سالروز شهادت آیت‌الله مدرس بابیان اینکه در تاریخ پرفرازونشیب مجلس در ایران شهید آیت‌الله مدرس الگوی بی‌بدیلی از نماینده شایسته ملت است اظهار کرد: شهید مدرس به شخصیتی کم‌نظیر مبدل شده است.

علی لاریجانی در پیام خود عنوان کرد: مدرس با بهره‌مندی از سجایای انسانی و فضایل اخلاقی به مبارزه با بیداد پرداخت و هیچ‌گاه از هیچ قدرتی هراسی به دل راه نداد.

وی در این پیام بیان کرد: شهید آیت‌الله سید حسن مدرس با ویژگی‌هایی همچون شجاعت، صراحت در کلام، نفوذناپذیری، مخالفت با امتیاز طلبی، بی‌اعتنایی به جاه و مقام، پایداری، پارسایی و بصیرت به شخصیتی کم‌نظیر و منحصربه‌فرد در تاریخ پرفرازونشیب ایران مبدل شده است.

وی بیان کرد: مدرس در سایه ایمان قوی و یقین به حقانیت اهداف در پیش روی خود و هنگامه‌ای که استبداد دستگاه حاکم در جهل و ستم خود دست‌وپا می‌زد، از افق علم، ایمان و فقاهت طلوع کرد.

لاریجانی در پیام خود عنوان کرد: شهید آیت‌الله مدرس باوجود زندانی شدن، شکنجه و سوءقصدها حتی ذره‌ای از موانع اصولی و اعتقادی خویش عقب‌نشینی نکرد و همواره پرصلابت و استوار بر مرام و مسلک خود باقی ماند.

لاریجانی با اشاره به اینکه مجلس مجموعه‌ای از نمایندگان منتخب مردم و تبلور اراده ملت است بیان داشت: مجلس مهمترین رکن قانونگذاری، تجلی عینی تصمیم گیری مردم در تعیین سرنوشت خود و مهمترین پل ارتباطی قانونی بین مردم با حکومت است.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین در پیام خود از از دست اندر کاران برگزاری آیین سالروز شهادت آیت الله مدرس قدردانی و برای این عزیزان و ملت بزرگ ایران را از درگاه خداوند متعال آرزوی سربلندی مسئلت کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *