باهنر از کتاب گل‌واژه‌های ماندگار در کاشمر رونمایی کرد

همزمان با هفتاد و هشتمین سالگرد شهادت آیت الله شهید مدرس با حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در کاشمر از کتاب گل‌واژه‌های ماندگار رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان، صبح امروز نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در این مراسم رونمایی که در مجتمع فرهنگی شهید مدرس برگزار شد، اظهار کرد: بسیار خرسندیم که امروز به برکت وجود این زیارتگاه حوزه فرهنگ این شهرستان رونق خاصی گرفته است.

محمدرضا باهنر گفت: شهید مدرس الگوی بی‌بدیلی برای همه ملت و نمایندگان مجلس است که امیدواریم در راستای تبیین شخصیت این بزرگوار با استفاده از ابزارهای مختلف حوزه فرهنگ و هنر از جمله چاپ کتاب تهیه فیلم و … تلاش‌های پرشمار بیشتری صورت گیرد.

کتاب گل‌واژه‌های ماندگار توسط انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شده و دارای 127 صفحه شامل سه فصل است که در قطع رحلی به چاپ رسیده و توسط مجتمع فرهنگی شهید مدرس گردآوری شده است و در آن دست‌نوشت‌های مسئولان عالی‌رتبه کشور که به زیارت آرامگاه این شهید بزرگوار در سالروز شهادت ایشان آمده‌اند، به چاپ رسیده است.

در فصل‌های دیگر کتاب به ارائه زندگی‌نامه شهید مدرس و تصاویری از آرامگاه این شهید بزرگوار پرداخته شده است.

همچنین با حضور نائب رئیس مجلس از دست‌نوشته‌ای مربوط به صد سال قبل متعلق به آیت الله شهید مدرس و تمبر شخصی ایشان رونمایی و نمایشگاه “نماینده جاودان ملت” که در آن تعدادی از عکس‌های شهید مدرس و سخنان ایشان در معرض دید قرار گرفته بود، بازگشایی شد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *