مراسم روز دانشجو در دانشکده پرستاری کاشمر برگزارشد .

students1

students2

students3مراسم بزرگداشت 16 آذر روز دانشجو با حضور فرماندار، رئیس مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان کاشمر وجمعی از دانشجویان دردانشکده پرستاری کاشمر برگزار شد.
دکتر یزدانی رئیس مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان کاشمر ضمن تبریک روز دانشجو به دانشجویان دانشکده پرستاری کاشمر، خاطر نشان کرد: دانشجویان با روحیه استکبار ستیزی و شجاعت باید در تمام عرصه ها حضور داشته باشند و با فراگیری دانش و کسب معارف در راستای سربلندی ایران اسلامی گام بردارند.
مهدی فروزان فرماندار شهرستان کاشمر در این مراسم اظهارداشت : روز دانشجو یادآور از خودگذشتگی سه جوان آزادی خواه ایرانی است که نام دانشجو را در شانزدهم آذرماه هر سال بر خاطره ها زنده نگه داشته است .
فرما ندارشهرستان کاشمر از دانشگاه در کنار مساجد وحوزه های علمیه به عنوان یکی از سه مرکز عمده که در روند انقلاب اسلامی و تعمیق و گسترش آرمانها و شعارهای انقلاب اسلامی نقش تعیین کننده‎ای داشته اند نام برد.
فروزان بابیان اینکه دانشجو یی یک مکتب است و به عنوان قشر باسواد و فرهنگی جامعه الگوی رفتار و تفکر دیگران است تصریح نمود :نخستین ویژگی یک دانشجوی نمونه، خوب درس خواندن و تلاش جهت ارتقای علمی است و به عنوان یک قشر تاثیر گذار کسب آمادگی برای ارائه خدمات مناسب به جامعه از دیگر ویژگیهای یک دانشجو می باشد
وی بابیان اینکه دانشجو باید هوشیارو تیزبین باشد گفت: دانشجو باید با آگاهی صحیح و دقیق از مسائل روز اجتماعی وسیاسی، موضعی آگاهانه و صحیح و بجا ومناسب با بهره گیری از مبانی اسلامی داشته باشد.
فروزان فرماندارشهرستان کاشمر در ادامه با اشاره به نقش دانشگاهها در عرصه های مختلف اظهارداشت : دانشگاه ها به عنوان یکی از مراکز طراحی و تدوین برنامه های پیشرفت برای دستیابی به استقلال و خودکفایی با ارائه طرح ها و پایان نامه های دانشجویی در زمینه ارتقا ارائه خدمات وتوسعه و پیشرفت منطقه می توانند نقش موثری ایفا نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *