سرپرست جدید بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) کاشمر معرفی گردید

با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان و رئیس مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان کاشمر مراسم تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر در محل سالن اجتماعات این بیمارستان برگزار گردید.

در این مراسم دکتر محمد جواد یزدانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر ضمن قدردانی از زحمات دکتر غلامرضا شفیعی در زمان تصدی ریاست بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع)،خاطر نشان کرد: خداوند به هر انسانی که بیشتر لطف نموده است،نعمت خدمت رسانی را عطا نموده در قبال آن انسان باید با خدمت صادقانه و برخورد مناسب با ارباب رجوع، شکر این نعمت را بجا آورد.

دکتر یزدانی گفت: دکتر شفیعی در زمان تصدی سرپرست بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) کاشمر ضمن انجام خدمت صادقانه، برخورد مناسب با ارباب رجوع و پرسنل، پیگیری و انجام دقیق و به موقع امور را در سرلوحه کار خود داشته اند که این بزرگترین سرمایه ایشان در زمان تصدی این سمت بوده است و اکنون نیز در سمت معاون درمان شبکه در حوزه سلامت ارائه خدمت خواهند نمود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر در ادامه دکتر محمد رضا رضانژاد را را به عنوان سرپرست سرپرست بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر معرفی و برای وی نیز آرزوی موفقیت در این سمت نمود.

در پایان نیز با اهدای لوح سپاس از سوی مدیر شبکه بهداشت و درمان و همچنین اهدای هدایایی به رسم یادبود از سوی همکاران به دکتر شفیعی، از زحمات وی تقدیر بعمل آمد.

2 پاسخ

  1. سلام لطفاً به. کشتارگاه بخش زایمان رسیدگی کنید با اون پرستار های بیخیال و بی ادب یکم به فکر مریض ها باشند نه بیان سرکار برای خودشون جشن تولد بگیرن مریض ها اونجا جون بدن و عین خیالشون نباشه

  2. قسمت تریاژ بخش زایمان بیمارستان حضرت ابوالفضل بسیار بسیار عملکرد ضعیف و محیط بسیار نامساعد از لحاظ بهداشتی و دریغ از یک نیمکت جهت نشستن همراه ویا خود بیمار. واقعا وضعیت تاسف بار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *