خدمات‌رسانی بیش‌از یک هزار خودرو در حوزه حمل‌ونقل درون شهری کاشمر

فرماندار کاشمر گفت: در حال حاضر در حوزه حمل‌ونقل درون شهری کاشمریک هزار و 270 خودرو خدمات‌رسانی می‌کنند.
خبرگزاری فارس: خدمات‌رسانی بیش‌از یک هزار خودرو در حوزه حمل‌ونقل درون شهری کاشمر

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی فروزان ظهر امروز در جلسه شورای اداری کاشمر، اظهار داشت: در حال حاضر در حوزه حمل‌ونقل درون شهری کاشمریک هزار و 270 خودرو خدمات‌رسانی می‌کنند که از این تعداد 425 دستگاه تاکسی درون شهری، 550 دستگاه تاکسی تلفنی، 60 مینی بوس و چهار اتوبوس، 30 دستگاه تاکسی بیسیم و 200 وانت بار است.

وی با بیان اینکه کاشمر در حوزه خدمات‌دهی به مسافران برون شهری از سابقه و کارنامه قابل قبولی برخوردار است، یادآور شد: در حوزه حمل‌ونقل برون شهری پنج شرکت مسافربری فعال با 80 دستگاه اتوبوس و دو شرکت مینی‌بوسرانی با 60 دستگاه مینی‌بوس داریم.

فروزان با اشاره به اینکه روزانه اتوبوس‌‌های کاشمر به سمت مشهد، کرج، تهران، یزد، سبزوار، نیشابور و بیرجند حرکت می‌کنند، خاطر نشان کرد: روزانه 40 دستگاه اتوبوس در مسیر کاشمر به مشهد تردد می‌کنند، به طوری که در هر 20 دقیقه یک اتوبوس عازم مشهد است.

رئیس شورای اداری کاشمر با بیان اینکه خوروهای سنگین مدل بالا سالانه دو بار و سایر خودروهای سنگین سالانه چهار بار باید برای انجام معاینه فنی به مراکز مربوطه مراجعه کنند، اظهار داشت: تردد حجم بالای خودروهای سنگین برای انجام معاینه به سایر شهرستان‌ها کار سختی است، لذا با توجه به وجود حجم بالای وسایط نقلیه سنگین در منطقه، راه‌اندازی و فعال کردن یک مرکز معاینه فنی برای خودروهای سنگین امری ضروری است.

وی با تأکید به اینکه با توجه به فراهم بودن امکانات و فضای مناسب در شهرستان این آمادگی برای استقرار نمایندگی حمل‌ونقل در کاشمر وجود دارد، تصریح کرد: در بحث ساختمان پلیس راه کاشمر اقدامات اولیه و تملک زمین انجام شده، لذا با توجه به استقرار دائم پلیس راه در جاده به خاطر بروز حوادث ناگوار ضروری است که در این حوزه نیز در روند احداث آن تسریع انجام شود.

فروزان با بیان اینکه روند طولانی اخذ گواهینامه پایه یکم و نبود این مهم منجر به اتلاف وقت زیاد برای متقاضیان می‌شود، اظهار داشت: در بحث گواهینامه پایه یکم نیز با وجود احداث تپه آن از چندین سال قبل در شهرستان به دلیل نبود چارت سازمانی در نیروی انتظامی اقدامی صورت نگرفته است.

فرماندار کاشمر همچنین از تأخیر رؤسای ادارات شهرستان در جلسات به ویژه شورای اداری و نبود برخی دیگر در نماز عبادی و سیاسی جمعه انتقاد کرد و افزود: دلیلی ندارد که مسئولی با تأخیر در جلسه شورای اداری شرکت کند یا در نماز جمعه حضور کمرنگی داشته باشد.

در پایان این جلسه از ادارات فعال در ترویج و تبیین فرهنگ امر به معروف و نیز همراهی با ستاد اقامه نماز در وظایف محوله تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *