رژه موتوری و اسکان اضطراری در کاشمر برگزار شد

همزمان با هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی رژه موتوری و اسکان اضطراری در کاشمر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری فروزان فرماندار کاشمر از رژه موتوری و مانور اسکان اضطراری بازدید کرد
فرماندار کاشمر در حاشیه این رژه موتوری اظهارداشت : هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی امسال با شعار دولت و ملت همدل و همزبان، ایمنی ایران اسلامی برگزار می شود.
مهدی فروزان با تأکید بر آمادگی تمامی دستگاه های امدادرسان برای خدمات رسانی در هنگام بروز حوادث طبیعی و غیر طبیعی خاطر نشان کرد: مانور اسکان اضطراری با هدف بازآموزی و حفظ آمادگی نیروهای امداد و نجات هلال احمر با حضور 25 نفر از نیروهای هلال احمر کاشمر در این هفته برگزار شد.
وی با اشاره به نزدیک بودن شهرستان به گسل معروف درونه، برگزاری این مانورها و رژه های موتوری را گامی مهم در راستای ارتقای آمادگی دستگاه های امدادرسان و خدمات رسان عنوان کرد و تصریح کرد: در راستای آموزش و افزایش مشارکت شهروندان در برابر حوادث طبیعی فعالیت های آموزشی خوبی در سطح مدارس توسط آموزش و پرورش و در سطح جامعه توسط شهرداری و جمعیت هلال احمر در بخش های مختلف انجام شده است.
گفتنی است این مانور با حضور بیش از 30 خودروی سبک و سنگین متعلق به دستگاه ها و ادارات عضو شورای مدیریت بحران با حرکت در خیابان های اصلی شهر کاشمر با هدف انجام واکنش های سریع و صحیح نیروهای امدادی در هنگام بروز حوادث و کاهش تلفات انسانی برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *