بستری شدن 4 فرد مشکوک به آنفولانزا در کاشمر

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه در حال حاضر چهار نفر مشکوک به آنفولانزا در کاشمر بستری هستند، گفت: هفته گذشته مادر بارداری در کاشمر فوت می‌کند که بر اساس نتایج آزمایشات امروز مشخص شد، علت آن آنفولانزا بوده است.
فارس: مهدی فروزان امروز در کاشمر اظهار کرد: هم اکنون چهار بیمار مشکوک به بیماری آنفولانزا در بیمارستان شهید مدرس کاشمر بستری هستند.

فرماندار کاشمر ادامه داد: هفته گذشته مادر بارداری در کاشمر فوت می‌کند که بر اساس نتایج آزمایشات مشخص شد علت آن آنفولانزا بوده است.

وی با تأکید بر اینکه بیماری آنفولانزا در سطح شهرستان تحت کنترل است، یادآور شد: خوشبختانه در این راستا مشکلی وجود ندارد و تمام مراکز درمانی و بهداشتی در نقاط مختلف شهر فعالیت‌های ترویجی و بهداشتی را به مراجعه‌کنندگان گوشزد می‌کنند.

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه علاوه بر اورژانس‌های مستقر در بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) و شهید مدرس، درمانگاه‌های عصمتیه مستقر در شبکه بهداشت و درمان، ایثارگران و کوثر به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی مراجعه‌کنندگان است، خاطر نشان کرد: درمانگاه‌های فرهنگیان و نیروی انتظامی هم ملزم به پذیرش بیماران به صورت آزاد شد‌ه‌اند.

وی با اشاره به فعالیت یک باب داروخانه شبانه‌روزی در سطح شهر کاشمریادآور شد: علاوه بر خدمات‌دهی داروخانه‌های دو بیمارستان کاشمر به صورت شبانه‌روزی، ساعت کار سایر داروخانه‌ها نیز در سطح شهر یک ساعت اضافه شده است.

فروزان با بیان اینکه به تمامی مدیران مدارس توصیه شده که با مرخصی دانش‌آموزان مشکوک به آنفولانزا موافقت کنند، افزود: در این زمینه مهدکودک‌ها نیز مکلف شدند از پذیرش کودکانی که به سرماخوردگی دچار هستند، خودداری کنند.

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه اوضاع در این شهرستان در زمینه آنفولانزا به طور کامل تحت مدیریت است، تصریح کرد: از مردم تقاضا داریم به نکات بهداشتی، هشدارها و اطلاع رسانی‌های انجام شده در زمینه بیماری آنفولانزا توجه جدی داشته باشند و آن را رعایت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *