ممنوعیت راه‌اندازی ستادهای انتخاباتی در خیابان‌های اصلی کاشمر

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کاشمر گفت: در زمان تبلیغات، راه‌اندازی ستادهای انتخاباتی در خیابان‌های اصلی منتهی به میدان مرکزی کاشمر ممنوع شد.
خبرگزاری فارس: ممنوعیت راه‌اندازی ستادهای انتخاباتی در خیابان‌های اصلی کاشمر

مرادعلی احمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار داشت: با توجه به بروز مشکلات ترافیکی و ایجاد مزاحمت در رفت و آمد شهروندان در دوره‌های قبل، شورای تأمین شهرستان برای برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه، راه‌اندازی و فعال کردن ستاد انتخاباتی در خیابان‌های اصلی منتهی به میدان مرکزی(انقلاب) کاشمر را ممنوع کرد.

وی یادآور شد: بر اساس این مصوبه ایجاد ستاد انتخاباتی کاندیداها در حد فاصل چهاراه بهبودی، سه راهی 15 خرداد، چهارراه شهید ترابی و خیابان امام موسی صدر در چهار خیابان اصلی منتهی به میدان مرکزی ممنوع است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کاشمر با بیان این که زمان قانونی تبلیغات کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با ماه پایانی سال مقارن شده است ابراز داشت: مصوبه شورای تأمین به منظور سهولت در رفت و امد شهروندان و مسافران و جلوگیری از بروز مزاحمت‌های ترافیکی انجام شده است.

احمدزاده با تأکید بر اینکه بر اساس قانون فعالیت تبلیغاتی کاندیداها از 28 بهمن ماه به مدت یک هفته آغاز می‌شود ابراز داشت: بر این اساس هر از یک کاندیداها می توانند یک ستاد برادران و خواهران راه اندازی کنند.

این گزارش حاکی است خیابان های اصلی شهر کاشمر به ویژه خیابان امام خمینی(ره) در ایام تبلیغات انتخاباتی با استقرار دفاتر کاندیداهای انتخاباتی باعث بروز مشکلات در تردد شهروندان و نیز آلودگی صوتی در سطح شهر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *