هفتمین شورای معتمد پلیس در کاشمر برگزار شد

هفتمین جلسه از سری نشست های شورای معتمد پلیس با حضور مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی به عنوان معتمدین اداری شهرستان برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری کاشمر 24 فرماندار ورییس شورای تامین شهرستان کاشمر دراین جلسه با مهم دانستن نیاز به امنیت به عنوان یکی از ضروری ترین نیازهای انسانی گفت: امنیت از نقش محوری در توسعه و ثبات حیات انسانها برخورداراست.

مهدی فروزان ادامه داد: در اندیشه و سیره‌‌ی بزرگان، مشارکت مردمی به عنوان یک مسئله‌ی اصلی، اساسی و تعیین‌کننده در حوزه‌‌ی تعیین سرنوشت مشترک و عمومی مورد توجه و عنایت کامل قرار گرفته است.

وی با تأکید برنقش معتمدین و متنفذین در سطح شهر و روستا به عنوان حلقه ارتباطی بین مردم و پلیس در کاهش فضای جرم و آسیب های اجتماعی یادآور شد: نیروی انتظامی به عنوان یکی از مهمترین نهادهای حکومتی به دلیل تعدد مأموریت های محوله برای استقرار نظم و امنیت و تأمین آسایش و آرامش عمومی از مناسبات گسترد ه ای با محیط اجتماعی در ابعاد منطق های، ملی و بین المللی برخوردار است.

رییس شورای تامین شهرستان با تأکید برنقش تعامل مردم با پلیس در کاهش جرایم و ایجاد نظم وامنیت اجتماعی تصریح کرد: ایجاد بسترهای مشارکت عمومی در تحقق اهداف انضباط اجتماعی و امنیت پایدار ضروری است لذا همکاری و مشارکت مردم با پلیس در جهت تأمین نظم و امنیت اجتماعی مستلزم وجود رابطه اعتماد آمیز بین مردم و پلیس است.

مهندس فروزان ابراز داشت: در استای بالابردن سطح تعامل مردم با پلیس و کاهش جرایم وآسیب های اجتماعی ودست یابی به جامعه ای امن با ید در زمینه فرهنگ‌ سازی، ارائه‎ی آموزش مناسب و صحیح به اقشار مختلف جامعه پیرامون مسایل مختلف برنامه ریزی وتلا ش گردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *