شهرداری تمایلی به نصب سرعتگیر ندارد

شهردار کاشمر با تأکید بر اینکه تمایلی به نصب سرعت‌گیر در معابر و خیابان‌های سطح شهر نداریم گفت: در حال حاضر شهرداری کاشمر تنها اجراکننده مصوبات شورای ترافیک بوده که نصب سرعت‌گیر یکی از آنها است.
جعفر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار داشت: تعدد سرعت‌گیرها در خیابان‌ها و معابر شهری با وجود اینکه بر اساس مصوبه شورای ترافیک انجام شده، اما منجر به نارضایتی و گلایه شهروندان شده است.

وی با تأکید بر اینکه با فرهنگ‌سازی و آموزش صحیح رانندگی باید وضعیت ترافیکی و عبور و مرور خودرو را ساماندهی کرد، یادآور شد: در حال حاضر با توجه به افزایش تعداد بالای وسیله نقلیه و کم عرض بودن خیابان‌ها در برخی نقاط شهری با مشکلات عدیده روبه‌رو هستیم که در این زمینه باید یک اقدام کارشناسی برای تسریع در روند عبور و مرور انجام شود.

شهردار کاشمر با ابراز خرسندی از نگاه واقع‌بینانه پلیس راهور کاشمر مبنی بر اینکه نصب سرعت‌گیر توهین به شعور رانندگان است، خاطرنشان کرد: در این زمینه شهرداری آمادگی دارد با جمع‌آوری تمامی سرعت‌گیرها، نسبت به اجرای طرح‌های مشابه در حوزه ترافیکی اقدام کند.

سلیمانی با تأکید بر اینکه شهرداری در بهسازی و نوسازی معابر شهری اقدامات خوبی در دست اقدام دارد، تصریح کرد: تعریض و بازگشایی معابر، سنگ فرش کردن پیاده‌روها، زیرسازی و روکش آسفالت خیابان‌ها و بلوارها و نصب علائم ترافیکی و تابلوهای راهنما، اصلاح و اجرای فاز دو آیلند میانی بلوار سید مرتضی(ع) و اجرای کانال‌های دفع آب‌های سطحی از مهم‌ترین اقدامات شهرداری است

یک پاسخ

  1. با عرض سلام و خسته نباشید
    بنظرم خیابان های کاشمر با وجود چاله چوله های فراوان؛ دیگر نیاز به سرعتگیر ندارد چون رانندگان حرفه ای در اینگونه خیابان ها خودشان جهت حفظ سلامت خودرو با سرعت پایین رانندگی میکنند – در ضمن مطمئن باشید اگر تمام سرعتگیرها را جمع آوری کنید و به مردم اطلاع رسانی کنید که خودشان فرهنگ رانندگی را رعایت کنند مفیدتر خواهد بود – یک نکته دیگر اینکه علاوه بر سرعتگیر یک ردیف موانع شب رنگ زرد رنگ نیز قبل از سرعتگیر نصب شده که اصلا قابل توجیه نیست – سرعت در معابر اینقدر زیاد نیست که نیاز به اینگونه فرهنگ سازی های اجباری و غلط باشد. خواهش میکنم به گوش شهردار محترم برسانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *