آزمون تخصصی کاربران انتخابات کاشمر برگزار شد

فرماندار کاشمر از برگزاری آزمون علمی تخصصی کاربران انتخابات در این شهرستان خبر داد.

مهدی فروزان در گفتگو با پایگاه خبری و اطلاع رسانی کاشمر24 اظهار داشت: این آزمون به منظور شناسایی و انتخاب کاربران انتخابات و با حضور 259 متقاضی در کاشمر برگزار شد.

وی با بیان این که این آزمون به همت کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان و با هدف ارزیابی و افراد مسلط به کار با رایانه جهت روز اخذ رأی برگزار شده است خاطر نشان کرد: با توجه به حساس بودن انتخابات هفتم اسفندماه و برگزاری همزمان دو انتخابات تلاش می کنیم از حضور افراد متعهد، مسلط و باتجربه در امر انتخابات به عنوان اعضای اصلی شعب اخذ رای استفاده کنیم تا با مشکلی در این حوزه مواجه نشویم.

فرماندار کاشمر با تأکید بر این که در این دوره از انتخابات 94 شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم شهرستان در نقاط مختلف شهری و روستایی به صورت ثابت و سیار پیش بینی شده است تصریح کرد: در روز هفتم اسفندماه 188 کاربر در شعبات اخذ رأی، مشخصات رأی دهندگان را ثبت می کنند.

وی بابیان اینکه تمام تمهیدات لازم درزمینه سخت افزاری در شهرستان پیش بینی شده است یادآور شد: با همکاری ومساعدت دستگاههای اجرایی وکمیته فن اوری اطلاعات ستاد انتخابات 120دستگاه رایانه برای شعب اخذرای پیش بینی شده است .

فروزان تأکید کرد: تمام شعب اخذ رای توسط مخابرات بررسی شده است تا از لحاظ ارتباطات و آنتن دهی تلفن همراه در روز انتخابات مشکلی نداشته باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *